شناسهٔ خبر: 34872007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

به دنبال شروع خوب در لیگ برتر

از هفته نخست لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان مهمان سایپا خواهد بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

از هفته نخست لیگ برتر فوتبال روز پنج‌شنبه 31 مرداد ماه تیم ذوب‌آهن اصفهان در اصفهان میزبان سایپا است.

اخبار ورزشی_ سبز‌پوشان اصفهانی با توجه به حضور در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان آسیا زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردند؛ البته ذوب‌آهن هفته گذشته در این مرحله با شکست در 2 دیدار رفت و برگشت برابر الاتحاد عربستان حذف شد.

شاگردان منصوریان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و برای این بازی از آمادگی بالایی برخوردار هستند؛ همچنین انجام 2 بازی در لیگ قهرمانان آسیا سبب شده این تیم هماهنگی خوبی پیدا کند.

رشید مظاهری، محمد‌رضا حسینی و اوساگونا مهم‌ترین جدا شده‌های ذوب‌آهن هستند و در مقابل احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی مهدی‌پور از سربازی بازگشته‌اند و 2 بازیکن نیجریه‌ای نیز به این تیم ملحق شده‌اند.

سایپا اما که فصل گذشته علی دایی را روی نیمکت داشت برای فصل جدید با ابراهیم صادقی بازیکن باسابقه خودش به توافق رسید تا این مربی جوان سکان هدایت سایپا را برعهده گیرد؛ سایپا با به خدمت گرفتن بازیکنان جوان سعی در انجام بازی‌های هجومی و پرفشار دارد.

داوران دیدار ذوب‌آهن و سایپا

این بازی از ساعت 20:15 روز پنج‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود و مرتضی منصوریان قضاوت این دیدار را برعهده دارد و رضا سخندان، یعقوب سخندان، کمیل غلامی، مهدی مرجان‌زاده و داریوش صابر‌مطلق وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ علی‌رضا کهوری نیز ناظر این بازی است.

محرومان و مصدومان دو تیم

تیم ذوب‌آهن در این دیدار محمدرضا خلعتبری، احسان پهلوان و ارسلان مطهری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و علی‌رضا منصوریان سرمربی این تیم محروم است؛ سایپا در این بازی محرومی ندارد.

نتایج بازی‌های فصل گذشته

شاگردان منصوریان در پایان فصل گذشته با 9 پیروزی و 13 تساوی و 8 شکست و 40 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی قرار گرفتند؛ سایپا نیز با کسب 9 برد، 11 تساوی و 10 شکست و کسب 38 امتیاز، یک رده پایین‌تر از ذوب‌آهن و در جایگاه هفتم ایستاد.

تاریخچه بازی‌های دو تیم

دو تیم ذوب‌آهن و سایپا در مجموع 36 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سبز‌پوشان در 10 مسابقه پیروز شده‌اند و 14 پیروزی سهم سایپا بوده است و 12 دیدار به تساوی انجامیده است؛ بهترین برد ذوب‌آهن با نتیجه 6 بر 3 بوده است و در آن‌طرف سایپا با نتیجه 3 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بوده است.

برنامه کامل بازی‌های هفته نخست لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 31 مرداد ماه

ذوب‌آهن اصفهان - سایپا

پرسپولیس - پارس جنوبی جم

گل‌گهر سیرجان - نساجی مازندارن

نفت مسجد سلیمان - تراکتور تبریز

جمعه اول شهریور ماه

شاهین شهرداری بوشهر- سپاهان اصفهان

ماشین‌سازی تبریز - استقلال

پیکان - شهر خودرو مشهد

فولاد خوزستان - صنعت‌ نفت آبادان

 

نظر شما