شناسهٔ خبر: 34868875 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری:

نیازمند عدل علوی در جنگ اقتصادی هستیم|ترحم بر مفسدان ظلم به مردم است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترحم به مفسدان ظلم به مردم است، گفت: در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند عدل علوی هستیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، رییس حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در شرایط بحرانی نمی‌توان با خنده و تبسم به مدیریت کشور پرداخت، اظهار داشت: هم اکنون در جنگ اقتصادی هستیم، مفسدان اقتصادی و دشمنان می‌خواهند از طریق خلل در اقتصاد کشور، در شرایط جنگ اقتصادی نیازمند عدل علوی هستیم.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه دستگاه قضا قاطعانه و با عزم راسخ به برخورد با مفسدان می‌پردازد، عنوان داشت: ترحم بر مفسدان ظلم به مردم است، با مفسدان و کسانی که به دشمن خواهان کمک هستند باید برخورد شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه عدل علی با قضا و قضاوت ارتباط دارد، بیان داشت: بنده، گفته‌ها و فعالیت‌های آقای افشارنیا در طول دوران ۱۰ ساله را تأیید می‌کنم، وی پیگیری‌های قاطعانه و تدابیر مجدانه داشته و امنیت استان را بالا برد.

وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها با هیچ قاضی تماس مستقیم نداشتم و تنها با ریاست دادگستری در ارتباط بودم و در صورت حصول ارتباط تنها خواست مان بررسی دقیق بود.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه در شرایط متلاطم کشور جامعیت میان عقلانیت و قاطعیت است، گفت: قوه قضایئه و قضات در احیای عدل علی و برقراری امنیت در استان کوشا باشند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به اینکه علی (ع) رمز عدالت اجتماعی است، خاطرنشان کرد: نام مبارک آن حضرت در کنار زهد و عبادت، عجین با عدالت است که با قوه قضائیه و قضات ارتباط تنگاتنگ دارد./۹۴۵۶/پ210/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

<div id="video-display-embed-code_123846" ><script type="text/JavaScript" src="http://rasanews.ir/fa/news/play/embed/617461/123846?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما