شناسهٔ خبر: 34867912 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان ابرکوه+تصاویر

رئیس اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه با اشاره به تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در این شهرستان، گفت: 3 هزار و 500 نفر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان ابرکوه شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

 قاسم برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در خصوص جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در شهرستان ابرکوه، گفت: طی برگزاری این جشنواره در سال‌های اخیر، خوشبختانه آمار شرکت‌کنندگان رو به افزایش بوده و استقبال از این اقدام بسیار ارزشمند، مطلوب ارزیابی می‌شود.

رئیس اداره نهاد کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه یادآور شد: در سال 96 حدود هزار و 100 نفر از ابرکوه در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی شرکت کردند که در سال بعد این آمار به هزار و 700 نفر افزایش یافت و در سال جاری تعداد شرکت‌کنندگان به 3 هزار و 500 نفر رسید.

برزگر خاطرنشان کرد: در آیین اختتامیه جشنواره مذکور 41 نفر از برگزیدگان در بخش‌های مسابقات چهارگزینه‌ای (ویژه نوجوانان، بزرگ‌سالان و خانوادگی)، پویش کتاب‌خوان و نقاشی (ویژه کودکان و  نوجوانان) تجلیل شد.

وی با تأکید بر اینکه امید است بتوانیم با چنین اقداماتی فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی را ارتقا دهیم، افزود: کتابداران کتابخانه‌های عمومی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرمانداری و اعضای انجمن ادبی بوستان معرفت، نقش پررنگی در ترویج و تبلیغ جشنواره فوق ایفا کردند.

گفتنی است معرفی کتاب، اجرای مرشد زورخانه‌ای در وصف حضرت علی(ع)، برگزاری مسابقه کودکانه با محوریت عید غدیر و ولایت حضرت علی (ع) از جمله بخش‌های این آیین اختتامیه بود که در حضور غلامرضا حیدری معاون فرماندار و سایر مسؤولین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/90027

نظر شما