شناسهٔ خبر: 34862467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قهرمانان نخستین دوره مسابقات پارکور کشور در بیرجند معرفی شدند

پرونده مسابقات نخستین دوره مسابقات قهرمانی پارکور زیر ۱۷ سال کشور با معرفی برترین‌ها در بیرجند بسته شد و «صادق اصلاح» از خراسان‌جنوبی مدال نقره این رقابت‌ها را به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، پردنده نخستین دوره از مسابقات پارکور قهرمانی زیر ۱۷ سال کشور با معرفی برترین‌ها در خراسان‌جنوبی بسته شد.

در ‌این ماراتن ملی ۱۰۴ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از ۱۶ استان‌ کشور از ۲۸ تا ۳۰ مردادماه جاری به میزبانی بیرجند در پارک توحید به رقابت پرداختند.

در بخش سرعت نخستین دوره از مسابقات پارکور قهرمانی زیر ۱۷ سال کشور که ۶۰ ورزشکار حضور داشتند پوریا جمشیدی از چهار محال و بختیاری بر سکوی قهرمانی ایستاد، صادق اصلاح از خراسان‌جنوبی دوم شد، شایان رضایی از گلستان و علی شرقی از خراسان‌رضوی عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند، سعید دهقان و آرش زراعت از فارس، امیرعرشیا سقایی از گلستان و محمدحسین علی‌آبادی از خراسان‌جنوبی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

در بخش فری استایل آزاد این رویداد ورزش ملی علی افتاده و محمد عباسی از فارس مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رقابت‌ها را به دست آوردند، دانیال اعتدالی‌نژاد از چهارمحال و بختیاری و ابوالفضل امیدی از قم به مقام سوم مشترک رسیدند، شایان رضایی از گلستان، علیرضا رحیم‌زادگان از خراسان‌رضوی، علیرضا عزیزی از تهران، مرتضی فیضی و حامد سیدی‌مقدم از خراسان‌رضوی عناوین بعدی را به دست آوردند.

به گزارش فارس؛ در مراسم اختتامیه نخستین دوره از مسابقات قهرمانی پارکور زیر ۱۷ سال پسران کشور با حضور مسؤولان ورزشی و اداری از نفرات برتر با کاپ، مدال و حکم قهرمانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای‌پیام/ 69014/ج

نظر شما