شناسهٔ خبر: 34853487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گری نویل: دی بروین از نظر کیفیت ارسال پاس با بکام و جرارد برابری می‌کند؛ سانترهای او دقیقا جایی می‌رود که باید برود

نوید معصومی

ستاره بلژیکی منچسترسیتی به درخشش خود در لیگ برتر ادامه می دهد و گری نویل او را با بزرگان سابق فوتبال انگلیس مقایسه می کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری - در تساوی دو تیم منچسترسیتی و تاتنهام، کوین دی بروین دو پاس گل فوق العاده را ارسال کرد و همچنین درخشش فوق العاده ای داشت. گری نویل در تلویزیون اسکای اسپورتس در مورد او گفت:

من از دیدن بازی های تاکتیکی و نزدیک لذت می برم. واقعا هیچوقت از دیدن بازی فردی یک بازیکن بسیار هیجانی نمی شوم اما بازی دی بروین مسحورکننده است. او از آن بازیکن های خیلی خوب است. او در کلاس جهانی است و در یک ساعت اول بازی شنبه، خیره کننده بازی می کرد. 

جاگیری او همیشه خوب است. استیون جرارد و دیوید بکام بهترین ارسال کننده های توپ از جناحین بوده اند که تاکنون در لیگ برتر دیده ام. به نظر من دی بروین از نظر کیفیت ارسال پاس با آنها برابری می کند و این تعریف بزرگی است. او کارهایی می کند که بکام و جرارد به همین اندازه، خوب انجامش می دادند. 

نویل ادامه داد:

پاس گل او برای استرلینگ و بعد پاس زیبایش برای آگوئرو برای گل دوم نشان می دهد دی بروین چه توانایی های متفاوتی دارد که چشم را به خود خیره می کند. روی گل اول برای استرلینگ پاس کات بک فرستاد اما روی گل دوم دید که برای ارسال کات بک، فضایی وجود ندارد و بنابراین راه متفاوتی را انتخاب کرد. او واقعا باهوش است و زمان شناسی اش برای جابجایی ها بی نقص است. هرگز شما شک نمی کنید که سانترهای دی بروین، دقیقا جایی می رود که باید برود!

نظر شما