شناسهٔ خبر: 34850415 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پس از درگیری خشونت آمیز راست گرایان افراطی با معترضان چپ گرا در پورتلند آمریکا؛

تهدید رهبر گروه افراطی به ادامه اعتراض‌ها

رهبر تظاهرکنندگان راست گرای افراطی پورتلند تهدید کرد هر ماه برای ادامه اعتراض ها به این شهر باز می گردد

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از یاهو نیوز، رهبر گروه راست افراطی که در روزهای اخیر شهر پورتلند در ایالت اورگن آمریکا را به آشوب کشیده است، تهدید کرد هر ماه به این شهر باز می گردد. «انریکه تاریو» رهبر تظاهرکنندگان راست گرای افراطی در پورتلند آمریکا که در روزهای گذشته به شکل خشونت آمیزی با معترضان چپ گرا در این شهر درگیر شده بودند، دیروز تهدید کرد هر ماه به این شهر بازگردد.

گروه تاریو موسوم به «پسرهای مغرور» Proud Boys به مناقشه دیرینه بین هواداران برترپنداری نژاد سفید پوست با گروه «آنتیفا» که متشکل از افراد چپ گرا و هرج و مرج طلب است، دامن زدند.
«انریکه تاریو» گفت: تا زمانیکه «تِد ویلر» شهردار پورتلند علیه گروه آنتیفا اقدام نکند، گروه او به تظاهرات در این شهر ادامه خواهد داد. به گفته این معترض افراطی، مسیر پیش روی شهردار پورتلند بسیار ساده است: او باید به شکل مستقیم و معنادار اقدام کند و این شهر را از چنگال «آنتیفا» نجات دهد.
در جریان درگیری های روز شنبه در پورتلند, دستکم 6 تن زخمی و 13 نفر دستگیر شدند.
<div id="video-display-embed-code_3855882"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2504719/3855882?width=340&height=240"></script></div>


 

نظر شما