شناسهٔ خبر: 34849906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام دو ورزشکارشایسته ایلامی به مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل

مسئول هیئت تیراندازی استان ایلام گفت:پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان دو ورزشکارشایسته ایلامی به مسابقات جام جهانی تیراندازی برزیل اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

کبری غیاثی مسئول هیئت تیراندازی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: این مسابقات در رشته تفنگ و تپانچه آخرین مرحله توزیع سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جام جهانی است که با حضور ۵۱۸ ورزشکار از ۶۶ کشور جهان از ۴ تا ۱۲ شهریور ماه در شهر ریو برزیل برگزار می‌شود.

غیاثی ادامه داد:پوریا نوروزیان و آرمینا صادقیان دو ورزشکارشایسته ایلامی در رشته تفنگ به این مسابقات اعزام شدند و متاسفانه سومین نماینده استان ایلام جواد فروغی که رنکینگ تپانچه ج. ا. ا ایران در کارنامه خود دارند بنا به گفته‌ی مسئولین فدراسیون تیراندازی کشور بخاطر اعتبار مالی از تیم حذف و اعزام نشد هرچند پیش بینی کسب سهمیه برای این ورزشکار در حد بالاتری بود.

او اضافه کرد: تیم ملی کشورمان با ترکیب الهه احمدی، مه‌لقا جام‌بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت‌اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه حضور خواهند داشت.

غیاثی ادامه داد:هیئت تیراندازی استان ایلام برای این عزیزان آرزوی موفقیت وسلامتی و از مردم خوب استان درخواست دعای خیر برای نمایندگان شایسته ایلام برای کسب سهمیه را دارد.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات جام جهانی تیراندازی

نظر شما