شناسهٔ خبر: 34844458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برپایی نمایشگاه فرهنگی و ورزشی هم‌زمان با هفته دولت در سمنان

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان از برپایی نمایشگاه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در این استان خبر داد و گفت: هیأت تنیس روی میز استان در این نمایشگاه غرفه دارد.

صاحب‌خبر -

محمد قرایی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه فرهنگی و ورزشی در سمنان پیش رو است، اظهار کرد: این نمایشگاه از یکم تا چهارم شهریورماه طبق برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان در پارک شقایق سمنان برپا می‌شود و همه هیأت‌های ورزشی در آن غرفه دارند.

وی با تأکید بر اینکه هیأت تنیس روی میز استان سمنان نیز در این نمایشگاه غرفه دارد، بیان کرد: این نمایشگاه تأثیرات بسیاری در جذب خانواده‌ها برای تشویق فرزندانشان نسبت به فعالیت در رشته‌های مختلف ورزشی دارد.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان افزود: چنین نمایشگاه‌هایی در حوزه صنعت هم برگزار می‌شود که تولیداتشان را برای تشویق مردم در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند و ما نیز کاری شبیه به آن را در این نمایشگاه انجام می‌دهیم.

قرایی‌پور بیان کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دولت برپا می‌شود و آیینه‌ای برای تصویرسازی فعالیت و کارنامه هیأت‌های ورزشی در استان سمنان است.

وی تأکید کرد: این نمایشگاه‌ها هم جنبه زیربنایی استعدادیابی دارد و هم یک نمایش و همایش با حضور عموم مردم است که بسته‌های آموزشی در اختیار بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

رئیس هیأت تنیس روی میز استان سمنان افزود: هر خانواده‌ای با حضور در نمایشگاه چنددقیقه‌ای وقتش را صرف تنیس روی میز کند، هدیه‌ای در قالب توپ پینگ‌پونگ به آن خانواده هدیه می‌شود تا از این طریق استعدادها جذب این رشته ورزشی شوند.

قرایی‌پور خاطرنشان کرد: تمام این اقدامات در راستای رشد و توسعه ورزش انجام می‌شود تا شاهد رشد روزافزون تنیس روی میز در استان سمنان باشیم.

انتهای پیام/75035/س/

نظر شما