شناسهٔ خبر: 34844449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ماهانه بیش از 150 مورد پرونده در تعزیرات کاشمر رسیدگی می‌شود

مسئول تعزیرات حکومتی کاشمر گفت: به‌طور متوسط ماهانه بیش از 150 مورد پرونده رسیدگی می‌شود که پرونده‌های حوزه قضایی و قاچاق نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد گفت: در حال حاضر گران‌فروشی نداریم، چون کسبه‌ها در حال رقابت هستند، بنابراین اگر برخی اجناس کمی ارزان‌تر وجود دارد فرد مغازه دار از میزان سود خودش کمتر جنس را می‌فروشد که مشتری بیشتری را داشته باشد، بنابراین در این بازار گران‌فروشی معنا ندارد.

مسؤول تعزیرات حکومتی کاشمر، واحد بازرسی اصناف و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت را دو مرجع رسیدگی نام برد و افزود: اداره تعزیرات به‌عنوان رسیدگی به‌تخلفات پس از تشکیل پرونده توسط مراجع ذی‌ربط، به‌تخلفات رسیدگی می‌کند.

وی از تشکیل پرونده در شهرستان‌های مختلف در این حوزه خبر داد و بیان کرد: به‌طور متوسط  ماهانه بیش از 150 مورد پرونده رسیدگی می‌شود که پرونده‌های حوزه قضایی و قاچاق نیز به این تعداد افزوده می‌شود.

دهقان حوزه کاری اداره تعزیرات را زیاد دانست و اظهار کرد: تعداد نیروهای دفتر کفاف جمعیت تحت پوشش را ندارد و اگر محدوده خدمتی اداره تعزیرات کمتر شود، حتما رسیدگی‌ها سرعت بیشتری می‌گیرند.

انتهای پیام/70053

نظر شما