شناسهٔ خبر: 34841888 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

می‎دانم در چه تیم مهمی بازی خواهم کرد

براندائو: برای دادن پیراهن شماره «۷» به من از پروین اجازه گرفتند/ هواداران به قهرمانی عادت کرده‌اند

مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: می‌دانم پرسپولیس هواداران خیلی متعصبی دارد که فقط قهرمانی می‌خواهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جوزه جونیور، اظهار داشت: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده‌ام و شنیده‌ام که به خوبی می‎دانم در تیم مهمی بازی خواهم کرد. می‎دانم که پرسپولیس در ایران و آسیا پرطرفدارترین است.

وی ادامه داد: از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد، خوشحالم. هر جای دنیا باشید بازی در چنین تیم‌هایی، خاص است.

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: می‌دانم هواداران تیم به قهرمانی عادت کرده‌اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده کرده‌ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گل‌های زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می‌خواهد. روز‌های پرهیجان را از همین حالا احساس می‌کنم.

براندائو درباره شماره پیراهنی که انتخاب کرد، تصریح کرد: ابتدا به شماره ۹ و ۹۹ فکر می‌کردم، ولی وقتی شنیدم شماره ۷ خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند. متوجه شدم این که پیراهن تن چه بازیکن بزرگی بوده است و نسبت به آن علاقمند‌تر شدم.

وی افزود:‌ فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی‌ها خیلی مهم و مهمترین پیراهن در بزرگترین تیم است. می‌خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به کمک هم تیمی‌ها نیاز دارم.

مهاجم جدید پرسپولیس یادآور شد: به من گفتند صاحب این پیراهن علی پروین است و رسم بدین صورت بوده که از او برای پوشیدن، کسب اجازه می‎کنند. سپس گفتند در تماسی که داشتند، این اجازه را گرفته‌اند. از پروین ممنونم و به او و هواداران قول می‌دهم تمام تلاش خودم را می‌کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ شود.

بازیکن برزیلی سرخپوشان در پایان افزود: بی صبرانه منتظرم همبازیان جدیدم را ببینم و با هواداران زیاد در ورزشگاه روبرو بشوم.

انتهای پیام/

نظر شما