شناسهٔ خبر: 34841347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سمن‌ها برای حل مشکلات اجتماعی تلاش کنند

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم گفت: سمن‌ها باید برای حل مشکلات اجتماعی تلاش کنند چرا که در این زمینه می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مهدی شفیعیان عصر امروز در جمع مسوولان سمن‌های شهرستان جهرم اظهار داشت: سمن‌ها باید برای حل مشکلات اجتماعی تلاش کنند چرا که در این زمینه می‌توانند بسیار مفید واقع شوند.

وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد به جامعه هدف خود شناخته شده هستند اما این کافی نیست و باید برای عمومیت شناخت آن تلاش کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات بسیار مهم است، بیان داشت: سازمان‌های مردم نهاد در این خصوص می‌توانند بسیار مفید باشند.

شفیعیان با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش برای پمپاش یاس و ناامیدی به مردم هستند، ابراز داشت: در این زمینه هم باز نقش سازمانهای مردم نهاد بسیار موثر است و باید برای ایجاد امیدواری و نشاط مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن 50 یا 60 سازمان مردم نهاد در سطح شهرستان خوب است اما آیا به واقع توانسته‌ایم اینها را توانمند کنیم، گفت: باید از بعد کیفیت هم برای توانمندسازی آنان تلاش کنیم و در این خصوص کارگروهی جهت بحث و تبادل نظر برای کیفی‌سازی آنان تشکیل شود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم عنوان کرد: تقاضای بنده آن است که جلسات را از بعد زمانی مدیریت کنیم تا زمان زیادی از افراد جهت شرکت در جلسات سطح شهر گرفته نشود.

انتهای پیام/

نظر شما