شناسهٔ خبر: 34831392 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه استان بوشهر:

گروه‌های جهادی استان بوشهر کارنامه درخشانی دارند

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت:گروه‌های جهادی استان بوشهر در عرصه‌های مختلف کارنامه درخشانی دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر دوشنبه در نشست جهادگران بسیجی با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: به فرموده رهبر انقلاب، بدون کار جهادی، کار سیاسی و تحرک هیچ فایده‌ای ندارد.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت نیازمند جهاد هستیم، خاطرنشان کرد: روش گروه‌های جهادی بر اساس کتب دینی و آیات قرآنی و سیره انبیا و اولیای الهی و در عصر حاضر بر اساس فرمایشات حضرت امام و مقام معظم رهبری است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: گروه‌های جهادی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در سطح کشور و در استان بر اساس منویات امام جمعه بوشهر خدمات گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی به موفقیت‌های گروه‌های جهادی در سطح کشور و استان اشاره کرد و ادامه داد: کار جهادی کاری ایمانی و جهادی است و چشم‌داشتی به عنوان مادی‌گری در بین گروه‌های جهادی نیست و فقط کار بر اساس ایمان بر اساس اصول و اعتقادات دینی را شاهد هستیم.

توان بالای گروه‌های جهادی

سردار رزمجو یکی از ویژگی‌های گروه‌های جهادی را جوانی دانست و افزود: گروه‌ها هم داوطلب هستند و هم دارای تحرک بالا هستند. بدون هزینه گروه‌های جهادی تشکیل شده است و در هنگام نیاز در کوتاه‌ترین زمان کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی همراه با نشاط، خلاقیت و نوآوری هستند و توانمندی‌های فردی بسیار بالایی دارند. گروه‌های جهادی دارای توانمندی فردی و گروهی بالایی هستند و پتانسیل و توان قابل تحسینی در وجود همه این افراد هست.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: توانمندی این افراد باعث شده تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان باشیم. تقویت روحیه امیدواری از دیگر دستاوردهای فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

وی با بیان اینکه جهادگران دارای فرهنگ رفع محرومیت هستند، تصریح کرد: این گروه‌ها زمان نمی‌شناسند و تا جایی که توان دارند کار می‌کنند و خدمات‌دهی می‌کنند.

فعالیت ۱۱۴ گروه جهادی

سردار رزمجو اضافه کرد: ۱۱۴ گروه جهادی جغرافیامحور در اقشار مختلف دانشجویی، پزشکی، محلات، مهندسی، دانش‌اموزی، طلاب، فرهنگیان و جامعه زنان در استان سازماندهی شده است و منشا کارها و اقدامات جهادی بوده‌اند.

وی از انجام ۲۹۹ مورد اعزام تیم‌های پزشکی در سطح استان خبر داد و بیان کرد: پروژه‌هایی با اعتبار ۳۰۷ میلیارد ریال در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان، ادامه داد: صنایع متناسب با اقلیم و نیازهای استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به خدمات‌دهی گروه‌های جهادی درحوادث غیرمترقبه، خاطرنشان کرد: بوشهر از استان‌هایی بود که کارها را در جریان سیل خوزستان به بهترین نحو انجام داد و به پایان رساند.

نظر شما