شناسهٔ خبر: 34830350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بیست و دومین جشنواره

درخشش صدا و سیمای مرکز بوشهر در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها + گزارش

هنرمندان صدا و سیمای مرکز بوشهر در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما در بجنورد خوش درخشیدند.

صاحب‌خبر -

موفقیت صدا و سیمای مرکز بوشهر در جشنواره تولیدات مراکز استان‌هابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، در این مراسم که دیشب در بجنورد برگزار شد صدای و سیمای مرکز بوشهر تندیس ویژه، جایزه و دیپلم افتخار بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی و مقام اول برنامه سازی نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به دست آورد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این مرکز در سال نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۲۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فرا ملی تولید و پخش کرد.

سید حسین ناظر افزود: یکی از  این برنامه‌ها، مستند تلویزیونی «دریای خدمت» به تهیه کنندگی مهدی شریفی حاوی دستاورد‌های چهل سال توسعه و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی در استان بوشهر است که در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های صداوسیما جایزه، دیپلم افتخار و تندیس ویژه رسانه ملی را ازآن خود کرد.

وی اضافه کرد: همچنین براساس ارزیابی‌های حوزه معاونت فضای مجازی رسانه ملی معاونت فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه اول مراکز سی و سه گانه رسانه ملی را به خود اختصاص داد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر ادامه داد: همچنین براساس نظر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی، صدا و سیمای مرکز بوشهر عنوان برترین کمیته اطلاع رسانی را به دست آورد.

وی همچنین با اشاره به دیگر موفقیت‌های هنرمندان بوشهری در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز، گفت: جایزه و دیپلم افتخار بهترین مستند دفاع مقدس به «آن پنج نفر» اثر سید رضا صافی تعلق گرفت و جایزه و دیپلم افتخار بهترین موشن گرافی به اثر «آب، جنگل، زندگی» کاری از هادی جمهیری اهدا شد.

ناظر عنوان کرد: جایزه و دیپلم افتخار بهداشت و سلامت نیز به «زوانتوس» کاری از رشاد مرادی بالف و جایزه و دیپلم افتخار بهترین شعر محلی به «هل یوسا» اثر منوچهر بایندری اختصاص یافت.

بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما با شعار «شبکه‌های استانی، توسعه پایدار؛ رونق تولید» از ۲۵ تا ۲۷ مرداد به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار  شد.

 

<div id="video-display-embed-code_3853748"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2503874/3853748?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما