شناسهٔ خبر: 34820503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حاشیه های سفر استاندار خراسان جنوبی به خوسف؛

نگاه رونالدویی استاندار خراسان جنوبی به خوسف

امام جمعه خوسف در بدو ورود استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان گفت: استاندار به این خوسف، نگاه رونالدویی دارد، به چپ نگاه می کند و به راست شوت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمد صادق معتمدیان» در یازدهمین دور سفرهای هرستانی خود به شهرستان خوسف سفر کرد تا پیگیر مطابات مردم و مسئولان در این شهرستان باشد.

 

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام «حامد شاهبیکی» امام جمعه خوسف با توجه به اینکه استاندار خراسان جنوبی سفر شهرستانی خود را به خوسف ناگهانی و بی خبر آغاز کرد، با خنده خطاب به فرماندار خوسف در بدو ورودش به مجتمع گیاهان دارویی گفت: استاندار به شهرستان خوسف نگاه رونالدویی دارد، به چپ نگاه می کند و به راست شوت می کند.

 

استاندار خراسان جنوبی که روز شنبه (26 مرداد) قصد سفر به تهران را داشته است، که گویا از سفر باز می ماند و عازم این شهرستان می شود.

 

همچنین استاندار خراسان جنوبی در مسیر سفر به روستای آرک با دیدن چوپانی که در حال چرای گوسفندانش بود، ایستاد و پیگیر مشکلاتش شد.

 

 بازگشت مدیران از ادامه سفر

در همین حین استاندار با دیدن صف عریض و طویل خودروهای دولتی گلایه کرد و از مسئول دفترش خواست تا آمار خودروها و افراد شرکت کننده را را تهیه و در اختیارش قرار دهد که با بررسی این مقام، تعدادی از مدیران و دستگاه های اداری به دستور استاندار مسیر سفر را بازگشتند.

 

گفتنی است استاندار خراسان جنوبی که در مجتمع گلخانه های خوسف در حال گوش دادن به مشکلات گلخانه داران بود، عده ای خطاب به استاندار گفتند مردم معطل اند، زود باشید، که استاندار تذکر داد که چرا عجله دارید، کجا می خواهید بروید، شنیدن مشکلات مهمترین هدف ما است.

 

استاندار خراسان جنوبی همچنین در جلسه جمع بند مصوبات سفر، با گلایه از اینکه هنوز عدد و رقم مشخصی از ذخیره سنگ های نیمه قیمتی در استان به ما ارائه نشده است، گفت: سازمان میراث فرهنگی باید طرح جامعی در این خصوص در دو حوزه آموزش و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی داشته باشد.

 

بر اساس این گزارش استاندار خراسان جنوبی ساعت 1.30 دقیقه بامداد ۲۷ مرداد به معدن قلعه رسید و در  دل شب از تونل و معدن مس قلعه زری بازدید کرد.

نظر شما