شناسهٔ خبر: 34817465 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در جلسه کارگروه ویژه سازماندهی اعلام کرد:

سازماندهی نیروی انسانی اولویت اصلی مجموعه تعلیم و تربیت استان است/ اجرای منسجم پروژه مهر ۹۸ در دستور کار حوزه های ستادی استان قرار دارد

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برنامه ریزی برای ساماندهی نیروی انسانی در سطح استان و اجرای برنامه محور پروژه مهر ۹۸ در راستای آماده سازی مدارس برای آغاز سال‌تحصیلی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان مهدی رفیعی ظهر امروز یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ در جلسه کارگروه سازماندهی نیروی انسانی بیان کرد: نیروی انسانی مهمترین شاخصه توسعه جوامع انسانی است. پیشبرد اهداف والای حوزه تعلیم و تربیت بدون توجه به مقوله نیروی انسانی کاری ناممکن است.


وی در ادامه با اشاره به راهبرد اصلی پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت استان، خاطرنشان کرد: آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی در قالب برنامه های تفصیلی و تخصصی پروژه مهر مهمترین اولویت پیش روی مجموعه تعلیم و تربیت استان در سال جاری است. سازماندهی نیروی انسانی در راس همه برنامه های پروژه مهر قرار دارد.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه پروژه مهر به عنوان شاه کلید برنامه های عملکردی آموزش و پرورش تلقی می شود عنوان کرد: بر اساس رویکرد مدرسه محوری اساسی ترین بخش در در نظام تعلیم و تربیت مدرسه است و آماده سازی این نهاد اجتماعی برای شروع سال تحصیلی مهمترین برنامه عملکردی هر آموزش و پرورش در سطح کشور است.


 رفیعی در پایان یادآور شد: با توجه به نیروی انسانی و ارتقای صلاحیت های حرفه ای معلمان در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان می بایست به عنوان یک اصل در برنامه های عملکردی آموزش و پرورش قرار گیرد.

نظر شما