شناسهٔ خبر: 34817328 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسئول بسیج اصناف کشور:

مناطق سیل زده همچنان به کمک خیرین و بازاریان نیاز دارد

مسئول بسیج اصناف کشور: مناطق سیل‌زده کشور هنوز به کمک خیرین و بازاریان نیاز دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سازمان بسیج؛ در آستانه عید سعید غدیر خم و هفته بسیج اصناف؛ آقای غلامرضا حسن‌پور رئیس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با حضور در شهر سیل زده پلدختر یکصدمین منزل مسکونی بازسازی شده را واگذار کرد.
وی در جمع خیران اصناف و بازار مسئولان شهرستان و امام جمعه پلدختر اظهار داشت: خیرانی که اموال‌شان را به مردم هدیه کرده اند، تا زمانی که مردم از آن استفاده می‌کنند ثواب و حسنه برای آنان نوشته می‌شود.
آقای حسن پور گفت: بسیج اصناف فعالیت‌ها و کمک‌های مختلفی به مردم سیل‌زده پلدختر ارائه داده است.
مسئول بسیج اصناف کشور با بیان اینکه ۲۳۰ هزار جوان در خون غلتیده جان خود را فدای اسلام کردند، افزود: مقاومت مردم پلدختر در زمان دفاع مقدس و همچنین در سیل اخیر نیز خودنمایی کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیج اصناف ۱۰۰ واحد مسکونی تعمیری با همت گروه جهادی رهپویان شهید ابراهیم هادی را بازسازی کرد، افزود: بیش از ۹۰۰ میلیون تومان برای تعمیرات این ۱۰۰ واحد مسکونی هزینه شده‌است.
غلامرضا حسن پور اضافه کرد: از ۹۰۰ میلیون تومان، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان مربوط به مصالح ساختمانی است که خیران اصناف و بازار تامین کردند و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به عوامل انسانی از قبیل سنگ کار، بنا، گچ کار و ... است که به صورت رایگان گروه‌های جهادی انجام دادند.

نظر شما