شناسهٔ خبر: 34803725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

"گذر فرهنگ و هنر" در کوهسنگی مشهد

نمایشگاه گذر فرهنگ و هنر در کوهسنگی مشهد برپا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت: آثار هنری وابسته به صنایع فرهنگی شامل هنرهایی متنوع چون سفالگری، ‌نقاشی،‌ زیورآلات، کاشی،‌ هنرهای مرتبط با چرم و پارچه، عروسک،‌ کتاب، میناکاری و قلمزنی، چوب و موارد مشابه در این نمایشگاه به نمایش در آمده است.

محمد استادی افزود: این نمایشگاه که با هدف توسعه اقتصاد فرهنگ و هنر و همچنین توجه به طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی ابتکاری استاندار خراسان رضوی برای ارایه تولیدات هنری و فرهنگی هنرمندان به شهروندان در بوستان کوهسنگی مشهد برپا شده تا 30مرداد از ساعت 19تا23 در محل بوستان کوهسنگی مشهد برپاست.

وی گفت: 100هنرمند از 12شهرستان خراسان رضوی در 50غرفه آثار خود را بدون واسطه به مردم عرضه می کنند و قیمتگذاری این آثار را  نیز خود هنرمندان انجام داده اند.

آشنایی مردم با محصولات هنری و فرایند تولید، نشان دادن ظرفیت تولیدات هنری استان و ارزش اقتصادی آن، برداشتن گامهایی برای تبدیل تولیدات بومی هنری استان به صنعت بزرگ فرهنگی خراسان رضوی برای بازارهای محلی،‌ منطقه ای، ملی و بین المللی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نظر شما