شناسهٔ خبر: 34799608 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -


رئیس بازرسی وزارت دفاع: قادر به صدور اقلام دفاعی به کشورهای مسلمان هستیم

رئیس بازرسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه «امروز در بهترین شرایط دفاعی و امنیتی قرار داریم»، گفت: صنعت دفاعی کشور نه تنها به خودکفایی رسیده است و همه نیازهای نیروهای مسلح را تأمین می‌کند، بلکه برای تأمین نیازهای فناورانه کشور هم اعلام آمادگی کرده است. به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ سعید شعبانیان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران با اشاره به روز 31 مرداد روز صنعت دفاعی افزود: امروز از هر نوع تجهیزات بهترین آن در کشور ساخته شده و در اختیار نیروهای مسلح قرار گرفته است.  امروز نه تنها قادر به تأمین کل نیازهای نیروهای مسلح هستیم، بلکه قادر به صدور اقلام دفاعی و خدمات فنی به کشورهای مسلمان نیز هستیم و صنعت دفاعی ایران امروز به خودکفایی کامل رسیده است. وی با اشاره به عرصه موشکی کشور افزود: امروز ترس دشمن از عرصه موشکی ایران است و ما تا شعاع 2 هزار کیلومتری آمادگی داریم هر دشمنی را مورد هدف موشکی قرار دهیم.

محکومیت صادق زیباکلام در دادگاه ویژه روحانیت

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران به علت اظهار نظر درباره مقایسه بودجه روحانیت و استان‌های محروم، در دادگاه ویژه روحانیت به یک سال حبس محکوم شد. به گزارش «ایران»، این رأی بدوی است و زیباکلام به آن اعتراض کرده است. او گفت: دادستان دادسرای ویژه روحانیت به واسطه یکی از پست‌های «اینستاگرام» درباره مقایسه بودجه استخدام 300 هزار روحانی با بودجه استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و محیط زیست کشور اعلام جرم کرد. زیباکلام افزود: دادگاه به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی مرا به یک سال زندان محکوم کرد که من هم به رأی صادره اعتراض کرده و منتظر رأی دادگاه تجدید نظر هستم.

مراسم ختم دختر عباس سلیمی نمین

مراسم ختم هانیه سلیمی‌نمین، دختر کوچک عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا و مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران عصر دیروز در مسجد جامع شهرک قدس  با حضور برخی شخصیت‌ها و خانواده و نزدیکان  آن مرحومه برگزار شد.به گزارش ایسنا، علی ربیعی، حسین شریعتمداری، احمد توکلی،عبدالله گنجی، پرویز اسماعیلی، علی اکبر صالحی  از جمله حاضران در این مراسم بودند.دختر کوچک عباس سلیمی‌نمین، روز دوشنبه مصادف با عید قربان پس از تحمل سال‌ها رنج بیماری درگذشت. روزنامه ایران این ضایعه را به آقای سلیمی نمین تسلیت می‌گوید.

برچسب‌ها:

نظر شما