شناسهٔ خبر: 34770435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور تاریخی و مثال زدنی مردم در مراسم تشییع آمیراحمد تقوی

خبرگزاری صداوسیما

مراسم حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی لحظاتی پیش با سخنرانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

صاحب‌خبر -
مراسم حجت الاسلام والمسلمین آمیراحمد تقوی لحظاتی پیش با سخنرانی حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.آغاز مراسم آمیر احمد تقوی در دهدشت
استاندار ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی گفت: این ضایعه بزرگ را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض می کنم.
حسین کلانتری با بیان اینکه وقتی خبر ارتحال آیت الله ملک حسینی را به وزیر کشور اطلاع دادم دکتر رحمانی فضلی طی پیامی این ضایعه جبران ناپذیر را با صدور پیامی تسلیت گفت و اعلام کرد پیام مرا به مردم کهگیلویه و بویراحمد برسانید.
وی با بیان اینکه این استان بزرگانی همچون مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی ، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی و مرحوم میراحمد تقوی و هزاران انسان انقلابی دیگر را در دامن خود پرورانده است گفت: کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت بیشترین حضور در جبهه های دفاع مقدس داشته است. 
وی گفت: با حضور بزرگان این استان و بزرگانی از دیگر مناطق کشور در مراسم تشییع متوجه عظمت مرحوم میر احمد تقوی این عالم فرزانه و ارادت شما مردم به او شدم.
وی با قدردانی از حضور پر شور و مثال زدنی مردم ادامه داد: شما مردم کهگیلویه و بویراحمد بار دیگر تاریخ ساز شدید و نشان دادید که همواره پشتیبان ولایت هستید.

 

نظر شما