شناسهٔ خبر: 34766360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مسؤولان نسبت به مطالبات مردم بی اعتنا نباشند

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مسؤولان باید حل مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهند، گفت: بی‌اعتنایی به خواسته‌های مردم کار درستی نیست و نتیجه مطلوب ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه توطئه‌های دشمنان در سایه مقاومت خنثی می‌شود، گفت: جمهوری اسلامی امروز پرچم‌دار مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار است و این استکبارستیزی در کشورهای مسلمان و حتی غیرمسلمان نیز شکل گرفته است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه مقاومت تاکنون نتیجه داده است، ادامه داد: پیروزی یمن به کمک خداوند قطعی است و کسانی که دوست ندارند مقاومت روی پای خود بایستد روسیاه خواهند شد.

نکونام با اشاره به اینکه امروز ایستادگی در داخل کشور هم، موثر بوده است، توضیح داد: شما ببینید قبلاً چه کسانی بر این کشور حکومت می کردند و چه مواضعی برای صنعت نفت و ... داشتند؟ به محض اینکه اتفاقی در داخل می افتاد شاه فرار می کرد و مجدد با حمایت آمریکا باز می گشت تا اینکه در بهمن ماه آخرین فرارش رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه شیخ زکزاکی تربیت شده تفکر انقلاب اسلامی است، تشریح کرد: این شیخ هزاران نفر را مسلمان و شیعه کرده و مستکبران حق دارند از وی بترسند و او را محدود کنند هر چند امروز این شیخ محبوبِ مستضعفان جهان شده است و این یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

عملکرد فرزندان این کشور در توقیف کشتی انگلیسی موجب عزت جمهوری اسلامی شد

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه غدیرخم برای تجلی بخشیدن به توحید ناب و اصلاح عدالت در جهان برپا شد، خاطرنشان کرد: مقاومت جهت گسترش عدالت در جهان حقیقت غدیر است، بنابراین با گرامیداشت این روز نباید اجازه دهیم این روز به فراموشی سپرده شود؛ سربلندی امروز جمهوری اسلامی مدیون مقاومت زیر سایه پرچم غدیر است.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی در توقیف کشتی ایرانی توسط انگلیس، اظهار داشت: فرزندان این مرز بوم جواب دندان‌شکنی با توقیف کشتی انگلیسی به آن‌ها دادند و در این موضوع موجب عزت جمهوری اسلامی شدند.

نکونام با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد برای بازگردادن شاه فراری از کشور، یادآور شد: در آن دوران حاکمانی بزدل بر ایران حکومت می‌کردند، اما امروز شاهدیم که مردم شجاع بر کشور حکومت می‌کنند، این‌ها دستاوردهای عظمیم انقلاب است.
خطیب نمازجمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد در عرصه‌های مختلف باید در دستور کار قرار بگیرد، افزود: اجازه ندهیم این مسئله به مردم آسیب بزند.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم کشور با مشکلات معیشتی روبرو هستند، ادامه داد: مسؤولان باید گام‌های جدی در تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان بردارند.

بی‌اعتنایی به مطالبات به حق مردم پیامد خوبی ندارد

نکونام با تأکید بر اینکه مردم باید مطالبات به حق خود را منطقی دنبال کنند  تا بهانه به دست دشمنان ندهند، اظهار کرد: مردم ما طرفدار نظام جمهوری اسلامی هستند و نمی‌خواهند به نظام آسیب برسد، اما بی‌اعتنایی به خواسته‌های آن‌ها کار درستی  نیست و نتیجه مطلوب ندارد.

نکونام با اشاره به لزوم استمرار مقاومت تصریح کرد: مقاومت در کار بنیادین اقتصادی، در مبارزه با فساد، رفع مشکلات معیشتی مردم، حمایت جدی از تولید و پیگیری مطالبات مردم است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مطالبات مردم چهارمحال و بختیاری به حق است، گفت: انتظار است وزیر محترم نیرو به این استان سفر کند و مطالبات مردم را بشنود چون بی اعتنایی به مطالبات مردم این استان پیامدهای خوبی در پی ندارد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نجابت مردم در بیان مشکلات خود، چهارمحال و بختیاری گفت: آنطوری که به من گزارش داده اند و خبر رسیده برخی از مطالبات به حق این مردم در دستور کار مسؤولان قرار گرفته است.

انتهای پیام/68026/م/و

نظر شما