شناسهٔ خبر: 34744384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

در اولین برنامه سفر حسینی به استان صورت گرفت

دیدار سرپرست وزارت آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان /حجت الاسلام محامی : سیاست کیفیت گرایی مهمتر از کمیت گرایی در آموزش و پرورش است

سید جواد حسینی در اولین برنامه سفر خود به استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان دیدار و گفتگو نمود

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان حجت الاسلام مصطفی محامی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و آرزوی توفیق الهی برای همه خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت :نگاه و ایده سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش  نشان از جهادی وعملیاتی بودن برنامه‌های وی دارد.

وی اظهار کرد:امیدواریم با برنامه ها و فعالیت های پیش بینی شده در وزارت آموزش و پرورش فاصله بین این استان با دیگر استان‌ها در شاخص‌های مختلف دستگاه تعلیم و تربیت کاهش یابد

امام جمعه زاهدان رسیدگی به معیشت معلمان و ایجاد انگیزه و جاذبه بیشتر برای ادامه خدمت فرهنگیان و بکارگیری نیروهای بومی در استان  را با هدف افزایش ضریب ماندگاری  ضروری دانست .

وی ادامه داد:هدف اصلی همه خدمتگزاران در عرصه‌های مختلف، ارتقاء دستگاه مربوطه و در نهایت ارتقاء نظام اسلامی است.

حجت الاسلام محامی خاطرنشان کرد:توانمندی فردی و مهارتی و توانمندی آموزشی معلمان  از مهمترین مولفه های مورد نیاز امروز دستگاه تعلیم و تربیت است و پذیرش و جذب معلمان با کیفیت آموزشی مورد نیاز در دانشگاه فرهنگیان و ارتقاء سطح علمی آنان در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت بسیار ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: سیاست کیفیت گرایی مهمتر از کمیت گرایی در آموزش و پرورش است .

نماینده ولی فقیه در استان گفت: برای رشد و ارتقاء دستگاه تعلیم و تربیت، ارتباط‌ گیری معلمان استان با دیگر استان‌ها و شهرستان‌های کشور باهدف بهره‌گیری از علم و دانش و تبادل‌نظر با آنها اهمیت بسزایی دارد.

امام جمعه زاهدان افزود:تمام برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش باید هدفدار و نتیجه و خروجی آن باید مورد اقبال عمومی جامعه و خانواده ها باشد چرا که  رشد و توسعه نیروی انسانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و دانش فرزندان را به دنبال دارد.

 

نظر شما