شناسهٔ خبر: 3474151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حرکت الهام بخش ضد استعمار و استکبار شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بی نظیری داشت، گفت: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز الهام بخش حرکت ضد استعمار و استکبار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در خطیه های نماز جمعه این هفته گفت: اقتدار و عظمت امروز انقلاب اسلامی به برکت وجود امام راحل و خون پاک شهدا است.

وی با بیان این که شکل گیری انقلاب اسلامی بزرگ ترین حادثه تاریخ بوده است، افزود: با گذشت 36 سال از عمر انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب دستاوردهای فراوانی داشته است.

به برکت انقلاب، اسلام در دنیا زنده شد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که امام خمینی(ره) تفکر دینی را در جامعه زنده کرد، خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب، اسلام در دنیا زنده شد.

وی با اشاره به این که پیروزی انقلاب اسلامی ایران هویت، آزادگی و استقلال را به ارمغان آورد، یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران سرآغاز الهام بخش حرکت ضد استعمار و استکبار شد.

امام جمعه خرم آباد بیداری اسلامی امروز در دنیا را از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران مبدأ تحول در فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع شده است.

وی با اشاره به این که دشمنان اسلام در قالب توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به اسلام هستند، بیان داشت: ملت ایران باید در برابر این دسیسه ها هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی ایران در دنیا خاطرنشان کرد: کسانی که منافع و دستشان از ایران قطع شده است برای ضربه ضردن به این کشور ساکت نمی شینند و ما باید هوشیار باشیم.

وی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی ایران به دنبال توقف حرکت کشور ایران و ضربه زدن به اسلام هستند، افزود: با هوشیاری در برابر دسیسه های دشمن باید از آسیب رساندن به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کرد و راه آن هوشیاری ملت به ویژه نسل جوان است.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن همه آسیب ها را از بین می برند

امام جمعه خرم آباد با بیان این که حضور در راهپیمایی 22 بهمن بسیار اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: این حضور همه آسیب های دشمن را از بین می برند، نقشه ها را نقش برآب می کند و موجب ناامیدی دشمن می شود.

وی بیان داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام می کنند با حفظ وحدت بر اصول و آرمان های انقلاب اسلامی ایران ایستاده و در برابر زورگویی ها تسلیم نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان وحدت و پیروی از ولایت فقیه را پیام راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد و عنوان داشت: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر بیان می کنیم که از آرمان های امام راحل و انقلاب دفاع می کنیم./9459/پ201/ب2

نظر شما