شناسهٔ خبر: 34733870 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گاتزتا: رم دوباره قیمت ژکو را افزایش داد؛ ضمناً او فقط در صورتی به اینتر می‌پیوندد که ایکاردی وارد معامله شود!

محمد رضایی

انتقال مهاجم بوسنیایی به تیم کونته، سخت از همیشه شده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پیش از آغاز ماه جولای، رم به دلیل محدودیت های فیرپلی مالی، پیشنهاد اینتر برای ادین ژکو مجموعاً به ارزش 12 میلیون یورو را پذیرفت اما با منتفی شدن این انتقال در آن زمان، اکنون شرایط برای اینتری شدن ژکو سخت از هر زمان دیگری شده است.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ با توجه به رفتار حرفه ای ژکو و درخشش بی نظیر او در بازی های پیش فصل، آاس رم مطمئن شده که گزینه ای بهتر از ژکو برای خط حمله تیم فونسکا وجود ندارد. پتراکی در جدیدترین اقدام، قیمت ژکو را افزایش داده و مبلغ پایه او را 25 میلیون یورو درنظر گرفته و این رقم بدون در نظر گرفتن پاداش ها است؛ اما این پایان ماجرا نیست. جالوروسی از حالا دیگر حاضر به دریافت وجه نقد نیست و تنها در صورتی ژکو را به اینتر واگذار می کند که مائورو ایکاردی وارد این معامله شود. انتقال گونزالو هیگواین به رم منتفی شده و فرصتی برای پیدا کردن جانشین ژکو باقی نمانده است؛ به عبارتی رم می خواهد فصل جدید را با ژکو ادامه بدهد یا مائورو ایکاردی به پایتخت ایتالیا بیاید. اینتر از انجام این معامله استقبال می کند؛ ماروتا انتقال ایکاردی به رم را به سایر تیم ها از جمله یوونتوس ترجیح می دهد. دو باشگاه آماده مذاکره هستند اما مائوریتو همچنان منتظر یوونتوس است. در صورتیکه این مهاجم آرژانتینی از رفتن به یوونتوس ناامید شود، سپس گزینه رم به اولویت اصلی او تبدیل می شود. پیشنهاد رم به اینتر 35 میلیون یورو به اضافه ژکو خواهد بود. (35+25 مجموعاً به ارزش 60 میلیون یورو)

لازم به ذکر است آلفردو پدولا؛ کارشناس اسپورت ایتالیا شب گذشته مدعی شد رم و اینتر بر سر معامله ایکاردی با ژکو و 40 میلیون یورو به توافق رسیده اند اما فعلاً هر دو باشگاه منتظر تغییر موضع مهاجم آرژانتینی و پاسخ مثبت او هستند.

نظر شما