شناسهٔ خبر: 34721892 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

150 تفاهم‌نامه محرومیت‌زدایی در بوشهر منعقد شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در راستای رفع محرومیت از چهره خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در سطح استان بوشهر، 150 تفاهم نامه مختلف با دستگاه‌های اجرایی و بانک های عامل در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌ها منعقد کرده‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر ،احمد لطفی عصر امروز در نشست با مسؤولان اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: تنوع فعالیت‌ها در کمیته‌امداد برای ارائه خدمات به جامعه هدف سبب شده که این نهاد با دستگاه‌های مختلف قرارداد ببندد.

مدیرکل کمیته‌امداد استان بوشهر افزود: اجرای طرح‌های مختلف توسط کمیته‌امداد در عرصه ساخت و تعمیر مسکن، اشتغال، سلامت، پیگیری امور حقوقی، تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، احیاء و ترویج سنت‌های حسنه و موضوعات فرهنگی نشان می‌دهد که کمیته‌امداد به تنهایی به اندازه بیش از 9 وزارت‌خانه در حال تلاش است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف این نهاد، توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش است که صرفا بر مبنای تفاهم با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

لطفی عنوان کرد: از بارزترین این تفاهم نامه‌ها ، ساخت مسکن و ایجاد اشتغال است که نتایج مثبتی به همراه داشته است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که با احصاء ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌های اجرایی، اقدامات لازم برای امضاء تفاهم‌نامه‌هایی فیمابین انجام تا مددجویان از این مزیت‌ها استفاده ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما