شناسهٔ خبر: 34718404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ثبت 2 میلیارد تومان نذورات مردمی کردستان در عید قربان/ کمک 700 میلیون تومانی یک خیر کردستانی به مددجویان کمیته امداد

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۱ دفتر کمیته امداد و ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان نذورات مردم در عید سعید قربان را جمع‌آوری کردند که تا این لحظه بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سامانه ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

هیوا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در عید قربان امسال در قالب پویش «عید قربان» نذورات و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرد که خوشبختانه از رشد خوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: خیرین برای مشارکت در این کار خداپسندانه با مراجعه به پایگاه‌های جمع‌آوری نذورات و قربانی این نهاد و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان کمک‌های خوبی به نیازمندان در عید قربان کردند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، ۱۱ دفتر کمیته امداد در سطح شهرستان‌های استان و ۳۳ مرکز نیکوکاری نذورات مردم در عید سعید قربان را جمع‌آوری کردند که تا این لحظه بیش از 2 میلیارد تومان کمک‌های مردمی در سامانه ثبت شده است.

وی افزود: برنامه کمیته امداد کردستان در زمینه جمع‌آوری نذورات عید قربان در سال‌جاری 13 میلیارد تومان است و سال گذشته نزدیک به 6 میلیارد تومان جمع‌آوری و در بین نیازمندان توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان خاطرنشان کرد: 4 تن گوشت قربانی در بین 6 هزار خانواده مددجوی زیرپوشش این نهاد در شهر سنندج توزیع شده است.

رحیمی با عنوان اینکه ایجاد بستر برای بهره‌مندی نیازمندان از کمک‌های خیرین از اولویت‌های کمیته امداد در کل استان است، گفت: برنامه این نهاد انقلابی بهره‌مندی 56 هزار خانوار زیرپوشش از نذورات خیرین در عید قربان است.

وی ادامه داد: این نهاد در کنار توزیع گوشت قربانی خیرین، کمک‌های نقدی را نیز بر اساس نیت افراد مشارکت‌کننده در خرید دام زنده و قربانی در بین مددجویان توزیع می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان اذعان داشت: یکی از خیرین استان با هزینه 700 میلیون تومان، 50 راس گاو و گوساله را ذبح کرد و از کانال کمیته امداد در بین نیازمندان توزیع کرده است.

رحیمی اضافه کرد: در یکی از محروم‌ترین روستاهای سطح استان نیز 33 راس حیوان توسط خیرین خریداری و قربانی شده است.

وی از کمک 15 میلیون تومانی کارکنان کمیته امداد در جشن قربان امسال برای خرید گوشت و توزیع در بین نیازمندان خبر داد و گفت: 25 راس حیوان در کمیته امداد شهرستان‌های بانه و کامیاران هم ذبح و در بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/2330/71

نظر شما