شناسهٔ خبر: 34713472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

مشکل پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها، در حداقل زمان حل شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر به استان مرکزی خواستار رفع مشکلات پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها در حداقل زمان ممکن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، آذری جهرمی در ادامه سفر به استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان تفرش با هدف بررسی ارتباطات شهرستان های تفرش آشتیان و فراهان تاکید کرد: مشکل جاده‌ای در این منطقه حادتر از سایر استانهای دیگر است و گزارش های پایش نیز بر همین موضوع تاکید دارد.
 
وی افزود: بر اساس مصوبات این جلسه تلاش می‌شود تا مشکل مربوط به ارتباطات جاده ای در شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان ظرف سه ماه آینده برطرف شود.
 
وزیر جوان دولت تدبیر و امید تاکید کرد: بخشی از مشکل ارتباطات جاده ای شهرستان تفرش با فرمولی که برای شهرستان ساوه تعیین شده، یعنی تخصیص زمین و تامین برق از طرف استانداری و تخصیص اعتبار برای تجهیز و احداث سایت از طرف وزارت ارتباطات بر طرف خواهد شد.
 
آذری جهرمی در ادامه خواستار تسریع در واگذاری تلفن‌های ثابت به مناطق شهری شهرستانهای تفرش، آشتیان و فراهان و همچنین توسعه ارتباطات‌ مناطق مقصد گردشگری به ویژه روستاهای آهو و گرکان شد.
 
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه باید ارتباطات با کیفیت مناسب را برای مردم منطقه فراهم کرد گفت: آنچه مشخص است تاکنون کارهای خوبی انجام گرفته اما کفایت نمی‌کند، بنابراین می‌طلبد که کار بیشتری انجام شود و مشکلات پوشش ارتباطی به ویژه در جاده‌ها و روستاها در حداقل زمان ممکن حل شود.
 
وزیر ارتباطات در خاتمه ابراز امیدواری کرد در سفری که مهر ماه دوباره به استان مرکزی خواهد داشت تمامی مصوبات برای بهبود و ارتقای کیفیت ارتباطات، شهری، جاده‌ای و روستایی استان تحقق پیدا کرده باشد.

انتهای پیام

نظر شما