شناسهٔ خبر: 34707606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

علیرضا مختاری:

مدال طلای جاکارتا بهترین خاطره ورزشی ام است

ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان: شیرین‌ترین لحظه ورزشی ام کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتاست

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علیرضا مختاری افزود: در ابتدا وارد رشته والیبال نشسته شدم، اما پس از آن پرتاب وزنه را انتخاب کردم و توانستم در رقابت‌های دوومیدانی عملکرد موفق تری داشته باشم و ادامه دادم.

وی گفت: در رویداد‌های مختلفی حضور داشتم، اما شیرین‌ترین لحظه ورزشی ام کسب مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتاست که همراه با رکوردشکنی بود.

ملی پوش پارادوومیدانی افزود: بعد از کسب مدال‌های مختلف، دیدگاه اطرافیان ام نسبت به توانایی‌های افراد دارای معلولیت تغییر کرد و خوشبختانه توانستم ثابت کنم که معلولیت محدودیت نیست و با ورزش می‌توان فرد موفقی برای جامعه بود.

مختاری افزود: مادر و همسرم مشوقان اصلی من بودند. متاسفانه زمانی که در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو حضور داشتم مادرم را از دست دادم و در شرایط سخت تلاش کردم و ب نتیجه مطلوب نرسیدم امیدوارم در پارالمپیک ۲۰۲۰ بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی گفت: تاکنون توانسته ام مدال جهان و آسیایی را کسب کنم و هدف و آرزویم کسب مدال پارالمپیک است که امیدوارم در ۲۰۲۰ توکیو محقق شود.

مختاری افزود: در طول سال در مدارس استثنایی تلاش می‌کنم تا بچه‌ها با ورزش آشنا کنم زیرا معتقدم آن‌ها با این کار انگیزه و هدف بیشتری پیدا می‌کنند و می‌توانند موفق باشند.

نظر شما