شناسهٔ خبر: 34563050 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

الاتحاد 2 _ ذوب آهن 1؛ شکستی خفیف و امیدی که زنده ماند

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- الاتحاد عربستان موفق شد در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در برابر ذوب آهن به پیروزی 2-1 دست پیدا کند.

به گزارش آریا، در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در مرحله یک هشتم نهایی، دو تیم ذوب آهن اصفهان و الاتحاد عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2-1 الاتحاد به پایان رسید.

ترکیب ذوب آهن: صادقی، نژاد مهدی، محمدزاده، ابراهیم زاده، فخرالدینی، قاسم حدادی فر، بوحمدان، حبیب زاده، نیک نفس، اسماعیل فر و ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، سعود عبدالحمید، عبدالمحسن الفتاح، زیاد الصحافی، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری، لوییز خیمنز، کارلوس ویلانووا، امیلیانو وچیو و رومارینیو

دو تیم ذوب آهن و الاتحاد عربستان در حالی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی بسیار جذاب و تماشایی آغاز شد. در دقیقه 7 ذوب آهن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که قاسم حدادی فر پشت توپ ایستاد و موفق شد که با یک ضربه فنی زیبا توپ را به گوشه دروازه الاتحاد بفرستد و حساب کار 1 بر 0 به سود ذوب آهن اصفهان شد.

چیزی از خوشحالی شاگردان منصوریان نگذشته بود که الاتحادی ها به گل رسیدند. ارسال از سمت راست روی دروازه ذوب آهن و اشتباه مدافعان و گلر ذوب آهن، توپ را در دهانه دروازه به عربستانی ها رساند و لوئیز خیمنز موفق شد که توپ را به تور دروازه ذوب آهن بچسباند و حساب کار 1 بر 1 مساوی شد.

در ادامه موقعیت های دو تیم در نیمه اول ثمری نداشت و بازی در این نیمه با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز ذوب آهن سعی در حفظ نتیجه و نگه داشتن بازی داشت اما الاتحاد تلاش می کرد تا به گل برسد و در بازی که میزبان بود پیروز شود. در نهایت الاتحادی ها موفق شدند در دقیقه 72 روی یک ضربه کرنر به گل برسند و حساب کار 2 بر 1 به سود آن ها شد.

این بازی در نهایت با نتیجه 2 بر 1 به سود الاتحاد عربستان به پایان رسید و ذوب آهن امیدوار است که در بازی برگشت که در قطر برگزار خواهد شد بتواند این تیم عربستانی را شکست دهد.

گزارش گل‌ها

دقیقه 8(الاتحاد 0-1 ذوب آهن): قاسم حدادی فر از روی ضربه ایستگاهی به زیبایی دروازه الاتحاد را باز کرد.

دقیقه 10(الاتحاد 1-1 ذوب آهن): ارسال وچیوو از سمت چپ خط دفاع دروازه ذوب آهن با دفع ناقص و اشتباه مدافعین ذوب آهن همراه شد که در نهایت لوئیز خیمنز دروازه ذوب آهن را باز کرد.

دقیقه 72الاتحاد 2-1 ذوب آهن): روی ارسال خوب ویلانووا، زیاد الصحافی در میان 3 مدافع ذوب آهن ضربه سر زد و گل دوم میزبان را به ثمر رساند. 

نظر شما