شناسهٔ خبر: 3448736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در ادامه سفر هیئت دولت به اصفهان؛

وزیر ورزش و جوانان از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان شاهین شهر بازدید کرد

وزیر ورزش و جوانان از استخر و زمین چمن نیمه تمام شهرستان شاهین شهر بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش سرویس ورزشی برنا، دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت همراه پس از حضور در گلزار شهدای شهرستان شاهین شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهداء از یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر کرد.

گودرزی در ادامه سفر خود از استخر نیمه تمام و زمین پیش بینی شده برای احداث میدان چمن این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید کارشناس مسئول فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه استخر شنای شاهین شهر به اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال نیاز است ؛ توضیحاتی در خصوص وضعیت مشکلات حقوقی این استخر عنوان نمود و گفت: در صورت تامین اعتبار این پروژه تا پایان فصل بهار سال 94 به بهره برداری می رسد.

دکتر گودرزی نیز با تاکید بر تسریع در برطرف نمودن مشکلات حقوقی این پروژه خواستار انعقاد تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان استان برای رفع مشکل مالکیتی این مجموعه شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در صورت برطرف شدن مشکل حقوقی این پروژه مابقی اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری از استخر شنای شاهین شهر تامین می شود.

در بازدید وزیر ورزش و جوانان از زمین چمن نیمه تمام ورزشگاه ملت ، نماینده شورای شهر شاهین شهر آمادگی شورا را برای تامین 50 درصد از هزینه های تکمیل این طرح در صورت شروع به کار پروژه اعلام کرد.

دکتر محمود گودرزی به همراه محمد سلطان حسینی و هیئت همراه هم اکنون در شورای اداری شهرستان شاهین شهر در فرمانداری حضور دارند.

نظر شما