شناسهٔ خبر: 34418728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توقف طرح توسعه امامزاده حسین قزوین

خبرگزاری صداوسیما

معاون عمرانی استاندار : امسال هیچ اقدامی برای تملک املاک واقع در طرح توسعه و ساماندهی امامزاده حسین (ع) انجام نشده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، علی فرخزاد گفت: همین سهل‌انگاری‌ها و انجام نشدن تعهدات برخی طرح توسعه امامزاده حسین راکد مانده دستگاه‌های اجرایی مانع از اجرای طرح ساماندهی امامزاده حسین شده است.
وی در جلسه ستاد ساماندهی امامزاده حسین (ع) افزود : باید واقعیت‌ها برای مردم به صورت شفاف گفته شود زیرا وعده‌های بر زمین مانده ، هیچ توجیه قابل قبولی نیز در این زمینه ندارد.
فرخزاد افزود :در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی و شهرداری سهم آورده خود برای این طرح را به طور کامل تخصیص نداده‌اند، اما سهم آورده دستگاه‌ها در این مجموعه باید در کوتاه‌ترین زمان به ۶۰ و ۸۰ درصد ارتقا داده شود.
وی درباره طرح تفصیلی شهر هم گفت: براساس بند ۱۲۲ صورت‌جلسه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین در بهمن سال ۹۶، اداره کل راه و شهرسازی یک هکتار از اراضی آموزشی واقع در بوستان ارکیده به عنوان سهم آورده خود  را در این طرح  برای تغییر کاربری کرد . 
معاون استاندار افزود: با توجه به نیاز منطقه به فضای آموزشی ، علیرغم محدودیت‌های موجود ، با تغییر کاربری زمین یاد شده موافقت شده است.
فرخ‌زاد همچنین از واگذاری غیرقانونی زمین در این منطقه خبر داد و گفت: اداره کل راه و شهرسازی اقدام به واگذاری چند قطعه زمین به کارمندان خود و افراد حقیقی کرده که گزارش آن به وزیر راه و شهرسازی و دستگاه قضا اعلام شده است.

نظر شما