شناسهٔ خبر: 34357673 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

گوشی هواوی میت X در دست مدیرعامل هواوی دیده شد (عکس)

معین کریمی / gizchina

صاحب‌خبر -

تصاویری از گوشی هواوی میت X در دست مدیرعامل شرکت هواوی در فرودگاه دیده شده است. این تصاویر می‌توانند طراحی نسخه‌ی نهایی گشوی منعطف هواوی را به نمایش بگذارند.

سامسونگ موبایل روز گذشته رسما زمان عرضه‌ی نسخه بازسازی شده گوشی منعطف گلکسی فولد خود را اعلام کرد. سپتامبر، ماهیست که این دیوایس در آن عرضه می‌شود؛ هرچند تاریخ دقیقی اعلام نشده است. اما حالا رقیب آن، گوشی هواوی میت X نیز آماده‌ی ورود به بازار شده و ماه‌ها پس از معرفی به قفسه‌ی فروشگاه‌ها خواهد آمد.

هرچند تاریخ دقیق ورود میت ایکس هواوی به بازار مشخص نیست، اما یکی از مدیران هواوی پیشتر به سایت TechRadar گفته بود که این گوشی می‌تواند در ماه سپتامبر به عرضه برسد. وی عنوان کرده بود که شاید زودتر هم این عرضه اتفاق بی‌افتد، اما اگر اینچنین نشد، ماه سپتامبر قطعی است. با این اوصاف همه چیز برای دو گوشی منعطف سامسونگ و هواوی برابر است.

حالا تصاویری از گوشی میت ایکس در دستان مدیرعامل این شرکت چینی در فضای مجازی منتشر شده است که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. ریچارد یو، مدیرعامل بخش تجارت مصرفی هواوی در حالی که این گوشی منعطف را در دست داشته، در فرودگاه دیده شده است.

تصاویر گوشی هواوی میت X

گوشی هواوی میت X
گوشی هواوی میت X
گوشی هواوی میت X


نظر شما