شناسهٔ خبر: 34318027 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

در پاسخ به خبرگزاری موج؛

معصومه ابتکار حاضر نشد درباره تابعیت فرزندانش شفاف سازی کند

معصومه ابتکار حاضر نشد درباره شایعه تابعیت مضاعف فرزندانش شفاف سازی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، به دنبال انتشار لیست دو تابعیتی ها که حاصل بررسی های کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی است، اسامی برخی از مسوولان عالی رتبه دولتی نیز به عنوان افرادی که احتمالا دارای تابعیت مضاعف، یا اقامت و گرین کارت هستند، منتشر شد.

در این لیست نام معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده نیز به چشم می خورد.

ابتکار در همین رابطه به خبرنگار حوزه دولت موج گفت: صد در صد این موضوع را تکذیب می کنم. در همین رابطه از گوینده مطلب نیز شکایت قضایی شده است. ضمن اینکه بارها در گذشته موضوع را تکذیب کرده ام.

وی اظهار داشت: تابعیت من صد در صد ایرانی است. تابعیت هیچ کشور دیگری را هم ندارم. پدر، مادر و اجدادم هم ایرانی هستند و به این موضوع افتخار می کنم.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این پرسش که آیا فرزندان شما هم تابعیت کشور دیگری را ندارند؟ گفت: حالا دیگه وارد موضوع فرزندان، خانواده، خواهر، برادر، عمو و دختر خاله نشویم. من خودم هستم و در مورد خودم حرف می زنم.

ابتکار در واکنش به اصرار خبرنگار موج مبنی بر اینکه آیا داشتن تابعیت مضاعف فرزندانتان را تکذیب می کنید؟ گفت: همه ایرانی هستیم و به تابعیت ایران افتخار می کنیم. اتهامی که به من زده اند را هم در دادگاه پیگیری می کنم.

بیشتر بخوانیم:

کدام یک از مسوولان کشور دو تابعیتی هستند + لیست دوتابعیتی ها

نظر شما