شناسهٔ خبر: 34287744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رژیم صهیونیستی اهمیتی برای نظامیان زنداني خود قائل نیست

صاحب‌خبر -
به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ سخنگوی گردانهای عزالدین القسام به رژيم صهيونيستي اعلام کرد: رژيم اشغالگر صهيونيستي از امضای قرارداد مبادله زندانیان، با نیروهای مقاومت فلسطین فرار می کند. شما باید از مقامات اسرائیلی درباره سرنوشت فرزندان تان سئوال بپرسید.
ابوعبیده گفت: اگر این فرضیه وجود دارد که نظامیان زندانی و نیروهای مفقود شده اسرائیلی جنازه ای بیش نیستند پس چرا (مقامات رژيم صهيونيستي) برای تحقق آرزوی خانواده های شان کاری نمی کنند. هم اکنون فرصتی واقعی برای حل مساله اسیران و مفقود شدگان است البته اگر سران رژیم اشغالگر اسرائیل تمایل جدی برای این کار داشته باشند.
وی افزود: سران رژیم صهیونیستی در کارزار انتخاباتی به جان هم افتاده اند و به نظامیان (بازداشت شده) خود هیچ اهمیت نمی دهند. پرونده نظامیان زندانی شده در معرض فراموش و بسته شدن قطعی خواهد بود و این امر به علت عواملی است که سران دشمن به خوبی از آن آگاه هستند.
سخنگوی گردانهای قسام گفت: به تمامی مقامات رژيم صهيونيستي می گویم که مساله ران آراد درس عبرتی برای شما است زیرا ما تضمین نمی کنیم که همیشه این پرونده برای بحث و گفتگوی مجدد در دسترس باشد.

نظر شما