شناسهٔ خبر: 34285670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

عابدینی: خستگی ۲۲ ساله‌ام در رفت

نفر سوم شمشیربازی سابر جهان می گوید خیلی خوشحال است که از تصمیم خداحافظی اش منصرف شد و دوباره به شمشیربازی برگشت چراکه مدال قهرمانی جهان را در کلکسیون افتخاراتش کم داشت.

صاحب‌خبر -



مجتبی عابدینی درباره ی کسب مدال برنز قهرمانی جهان پس از انتقادهایی که در ماه های اخیر به عملکرد او شده بود، بیان کرد: حرف و حدیث هایی بود و می گفتند افت کرده ام. البته من همیشه انتقادها را می شنوم و به نظرم خوب است که انتقاد هم می شود. خدا را شکر می کنم که سال ۱۳۹۸ با برنز جام جهانی مجارستان شروع شد و یک ماه پیش هم در مسابقات قهرمانی آسیا مدال برنز گرفتم و اکنون هم کار خودم را با برنز قهرمانی جهان کامل کردم.
عابدینی در مورد اینکه اگر بعد از بازیهای آسیایی نظرش نسبت به خداحافظی با دنیای قهرمانی تغییر نمی کرد حسرت مدال جهانی را همیشه با خود داشت، تصریح کرد:  آن زمان مشکلاتی به وجودآمده بود و فشارهایی روی من بود اما بعد از اینکه خداحافظی کردم با آقای فخری صحبت کردم و من را متقاعد کرد و الان خیلی خوشحالم که برگشتم چون در کلکسیون مدالهایم، مدال قهرمانی جهان را نداشتم و این مدال برایم خیلی حائز اهمیت است. خدا را شکر که این مدال جهانی را هم گرفتم. نفر سوم جهان در پاسخ به این پرسش که چقدر سختی پشت این مدال قرار دارد، تاکید کرد: من ۲۶ تیرماه ۱۳۷۶ وارد رشته شمشیر بازی شدم و اکنون بعد از ۲۲ سال مدال قهرمانی جهان گرفتم. من در این ۲۲ سال خیلی سختی کشیدم و دوری از خانواده و تمرینات زیادی را تحمل کردم و الان می توانم به جرات بگویم خستگی ۲۲ ساله ام در رفت.

نظر شما