شناسهٔ خبر: 34282426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود‌

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان با اشاره به این که اردوهای تیم ملی در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود گفت: با محوریت استعدادیابی تیم‌های ملی توسط مربیان تیم ملی در حال حاضر ۶۰ فوتبالیست نونهال کشور در اردبیل اردو زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد یاوری بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح اردوی تیم ملی فوتبال نونهالان کشور در اردبیل اظهار داشت: با محوریت استعدادیابی تیم‌های ملی توسط مربیان تیم ملی در حال حاضر 60 فوتبالیست نونهال کشور در اردبیل اردو زدند که بدون شک از لحاظ تکنیکی و فنی بسیار موثر است.

وی با اشاره به این که مراحل استعدادیابی فوتبالیست‌های نونهال انجام می‌شود بیان کرد: ارزیابی وضعیت بازیکنان نیز در این اردوها به شکل مداوم و مناسب انجام داده می‌شود که این مسئله در شناخت استعداد و آنالیز بازیکنان می‌تواند بسیار موثر واقع شود و در نتایج اهمیت حائز اهمیتی ایفا کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم با استعدادیابی به ساختار منسجم و یکپارچه دست یابیم و از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را ببریم و البته ادامه این روند و تلاش برای تحقق این مهم باید با جدیت ادامه یابد تا خروجی‌های بهتری به دست آید.

یاوری با اشاره به این که فدراسیون فوتبال اردوهای مختلف تیم ملی در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود تصریح کرد: طبق تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام یافته دو مسابقه تدارکاتی با تیم‌های نوجوانان باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اردبیل و منتخب اردبیل برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اردبیل به عنوان یکی از استان‌های مستعد برای برگزاری اردوهای مختلف ورزشی گزینه بسیار مناسبی در این زمینه است و با برخورداری از زیرساخت‌ها و قابلیت‌های منحصربفرد می‌تواند در سطوح مختلف همیشه پاسخگوی خوبی در تمامی ابعاد و زوایا داشته است.

انتهای پیام/ ع

نظر شما