شناسهٔ خبر: 34281427 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یکی از مسئولان حماس؛

قدردان حمایت های ایران هستیم

یکی از مسئولان جنبش حماس، با اشاره به افزایش قدرت گروه های مقاومت فلسطینی، از کمک های همه جانبه ایران به این جنبش قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيمابه نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ یکی از مسئولان جنبش حماس، با اشاره به افزایش قدرت گروه های مقاومت فلسطینی، از کمک های همه جانبه ایران به این جنبش قدردانی کرد.
اسماعیل رضوان در مصاحبه با این شبکه گفت: همه گزینه ها و به هر شکل برای مقاومت فلسطین در دسترس است. مقاومت فلسطین قویتر از گذشته شده است. سفر هیئت حماس به تهران به معنای آن است که این جنبش، در محاصره قرار دادن ایران را رد می کند. ما قدردان موضع ایران در حمایت از مسئله فلسطین هستیم. ایران از نظر سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی و فنی از ملت ما حمایت کرد.
رضوان افزود: ما شاهد توجه اصولی و پایدار سران ایران و در راس آنها رهبر انقلاب اسلامی ایران بودیم که تاکید کرد حمایت از مسئله فلسطین، یک موضع اصولی است. به عبارت دیگر، مسئله فلسطین، اصلی ترین مسئله برای ایران و امت اسلامی است و آنها بر ادامه حمایت از این مسئله تاکید کردند.
وی خاطر نشان کرد: این دیدار هیئت جنبش حماس حامل این پیام برای واشنگتن و صهیونیست ها بود که ایران به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه خواهد داد، هر چند که حمایت از مقاومت باعث روبرو شدن این کشور با محاصره و تهدید شده است. ایران تاکید کرد این تهدیدات و محاصره، مانع از ادامه حمایت آن از مقاومت فلسطین نخواهد شد. پیام دیگر این دیدار، پیام همبستگی حماس و ملت فلسطین با ایران و در مخالفت با تجاوزگری، محاصره و تهدید علیه این کشور بود.
اسماعیل رضوان گفت: آنچه در تخریب خانه ها در منطقه صور باهر قدس رخ داد، بخشی از اجرای معامله قرن است. هر نوع عادی سازی سیاسی، فرهنگی و رسانه ای روابط با اشغالگران را رد می کنیم. به همه کسانی که شتابزده به دنبال عادی سازی روابط با اشغالگران هستند می گوییم، دیگر بس است، زیرا شما به اشغالگران برای این جنایت ها جسارت دادید. شما به پوشش برای جنایت های اشغالگران در حق ملت فلسطین تبدیل شده اید. پاسخ عملی به این جنایت، ادامه مقاومت و گسترش آن در کرانه باختری، قدس و هر جایی است که ملت فلسطین در آن حضور دارد. هر جا اشغالگران باشند، مقاومت هم وجود دارد.

<div id="video-display-embed-code_3759852"><script type="text/JavaScript" src="https://http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2482758/3759852?width=340&height=240"></script></div>

نظر شما