شناسهٔ خبر: 34278954 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مصطفی خانی به عنوان رئیس هیئت بوکس آذربایجانشرقی منصوب شد

بهتاج: با برنامه ریزی سرمایه گذاری و گذاشتن وقت می توان در استان آذربایجان شرقی قهرمان پروری کرد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پایان مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان با تاکید بر توسعه و برنامه ریزی بیان کردبا کمی وقت گذاشتن و پیگیری می توانیم قهرمانان زیادی در سراسر استان را تحویل تیمهای مختلف ملی بدهیم.</span></span></div>

صاحب‌خبر -
مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان آذربایجانشرقی با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشور روز سه شنبه اول مردادماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی برگزار شد.
مصطفی خانی با کسب 12 رای از مجموع 17 رای صحیح مأخوذه توانست به مدت 4 سال به عنوان ریاست هیئت بوکس استان آذربایجانشرقی انتخاب شود.
بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نائب رئیس در مجمع انتخاباتی حضور داشت.

بدین ترتیب مصطفی خانی با کسب 12 رای از مجموع 17 رای صحیح مأخوذه توانست به مدت 4 سال به عناون ریاست این هیئت انتخاب شود.
در این انتخابات باقری کارشناس مجامع وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت که انتخابات تحت نظارت وی انجام شد.
بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در صحبتهای خود در مجمع انتخاباتی با اشاره به وجود استعدادهای برتر بوکس کشور در این استان و نیاز به همدلی و وحدت در میان خانواده بوکس سخنانی را عنوان کرد.
بخشی از سخنان مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در مجمع بوکس در زیر آمده است:

این مجمع انتخاباتی 8 ماه طول کشید که از جامعه بوکس استان دلجویی می کنم.
بوکس یکی از قدیمی ترین رشته های المپیکی است که رشته ای است که ورزشکاران ان بیشترین زحمت را برای رسیدن به مدال می کشند، تمرینات سخت و مصرف انرژی بسیار بالا جزو مختصات این رشته است.
بهتاج یادی از نام آوران بوکس جهان کرده و علاقه مندی عموم مردم برای پیگیری مسابقات آنها در سالهای دور را مطرح کرد.
در اداره کل موظف هستیم از مربیان این رشته حمایت ویژه ای داشته باشیم زیرا آنها با عشق بلاوصف خود در این رشته فعالیت می کنند.
در بوکس استان مستعدین زیادی داریم که با کمی وقت گذاشتن و پیگیری می توانیم قهرمانان زیادی در سراسر استان را تحویل تیمهای مختلف ملی بدهیم.
به رئیس منتخب مردم تبریک میگویم که با رای اکمثریت به مدت 4 سال
شما با بوکس زندگی خواهید کرد و ما یک حامی و پشتیبان در خدمت بوکس استان هستیم.
تا زمانی که من هستم هر حمایتی لازم باشد را عملیاتی می کنیم. از جامنعه بوکس استان می خواهخم که به یک وحدت برسند و آن را در همه شئون رعایت کنند تا افرادی با نیات سوء وارد هیات نشوند و هیات را از اهداف خود منحرف نکنند.
شما در وسط میدان هستید و رشد بوکس استان منوط به تلاش شما و روسای هیأتهای شهرستانها است.
امروز از سه کاندیدا که هر سه نفر عضوی از خانواده بوکس هستند احساس مسئولیت کرده و اعلام حضور کردند، قدردانم و انتظار دارم همگی در خدمت بوکس استان و ورزشکاران آن باشند.


حسین ثوری رئیس فدراسین بوکس جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان آذربایجانشرقی گفت: افتخار میکنم که قطره ای کوچک از دریای بزرگ بوکس کشور هستم
ثوری با تشکر از برگزار کنندگان مجمع اضهار داشت؛ مجمع اتخابات استان آذربایجانشرقی یکی از بهترین مجمع های بود که بصورت عالی و بی نقص برگزار شد و من واقعا لذت بردم از نظم و انضباط برگزاری که در کشور کمتر دیده شده و اعضای مجمع بصورت تکامل یافته به برنامه و اهداف ارائه شده رای دادند.
وی همچنین با تشکر از ناطق نوری رئیس پیشین فدراسیون که احیاگر ورزش بوکس بودد افزود: به حمدالله وضعیت فدراسیون در حال پیشرفت است. متاسفانه بوکس کشوردر سالهای گذشته سند راهبردی و مدونی نداشت ولی با تلاش های مستمر در سال 97 این سند به همت اعضای فدراسیون بوکس تدوین و در مشهد رونمایی شد. در وحله بعد کار را در سنین پایه بصورت جدی شروع و تیم نونهالان، جوانان، نوجوانان و امیدها را تشکیل دادیم و چون برنامه ریزی در این سالها برای رده پایه انجام نشده بود بعد از بازنشسته شدن نسل طلایی دچار بحران در بوکس کشور بودیم و آخرین مدال آسیایی مان متعلق به 15 سال گذشته بود که با اقدامهای انجام شده امیدوار به آینده هستیم.
همچنین برای بالا بردن سطح قهرمانی در کشور با کمک گرفتن از اساتید روانشناسی و جامع شناسی ورزشی اقدام به آسیب شناسی در فدراسیون نمودیم که یکی از علل افت ورزش بوکس کشور عدم دیده شدن قهرمانها و افت انگیزه ایشان بودکه بر این اساس طی مذاکراتی که با صدا و سیما داشتیم سال گذشته موفق به بیست و پنج ساعت پخش مستقیم بوکس در طول سال از تلوزیون سراسری کشور باشیم.
در ادامه تلاش برای همگانی کردن بوکس در کشور بوکس را در ارتش و نیروهای مسلح کشور وارد کردیم و هم اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای دومین دور مسابقات نیروهای مسلح هستیم.
در سال گذشته کارهای زیربنایی شکل گرفته و موفق شدیم در بحث استعدادیابی رتبه نخست کشور را کسب و به عنوان برترین فدراسین انتخاب شویم همچنین در حوزه افزایش جمعیت سازمان یافته 49 در صد افزایش داشتیم و با افزایش 12000 نفر جزو فدراسیون های برتر هستیم و در بحث مسابقات نیز افزایش صد در صد داشتیم.
رئیس فدراسین بوکس کشور در ادامه سخنانان خود افزود: جا دارد از آلوش عباسی قهرمان و سر مربی بوکس تیم ملی یادی کنیم. استان آذربایجانشرقی ظرفیت بالایی در بوکس دارد ولی متاسفانه با عدم برنامه ریزی استان از کورس رقابت با استانهای دیگر جا مانده است و امیدوارم با نگاه مثبتی که مدیرکل ورزش و جوانان استان به رشته بوکس دارد و انتخاب خانی به عنوان رئیس جدید، هیات بوکس استان به جایگاه اصلی خود بازگردد که در این راه اتخاد و انسجام میتواند یکی از ارکان پیشرفت هیات استان باشد.
حسین ثوری در پایان سخنان خود قول همکاری بیشتر با هیات استان را داد و گفت: هر آنچه در توان داشته باشم در خدمت بوکس استان آذربایجانشرقی خواهم بود.

نظر شما