شناسهٔ خبر: 34276124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

نایب قهرمان کشتی ساحلی جهان : عاشق خدمت و آموزش به جوانان شهرم هستم

نایب قهرمان کشتی ساحلی جهان گفت : عاشق آموزش دادن رشته های ورزشی کشتی ساحلی و راگبی به جوانان فارس هستم .

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، امین حسین زاده نایب قهرمان کشتی ساحلی ورزشهای کارگران جهان بارسلون اسپانیا که مهمان روابط عمومی اداره کل بود درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : از طرف وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی و به نمایندگی از استان فارس به مسابقات ورزشهای کارگری اعزام شدم که در وزن 90 کیلوگرم مدال نقره کشتی ساحلی را کسب کردم .
وی با بیان اینکه عضوفدراسیون انجمن های ورزشی کشور هستم افزود : 11 سال ملی پوش راگبی ایران بودم که 8 سال بعنوان کاپیتان در تیم ملی فعالیت کردم و اکنون درقالب مدرس رسمی فدراسیون راگبی کارآموزش را انجام می دهم .
حسین زاده اشاره ای به مسابقات ورزشهای کارگری جهان داشت و با توضیحاتی به خبرنگار روابط عمومی گفت : دراین بازیها با کشتی گیرانی از اسپانیا ، مکزیک ، گرجستان ، فنلاند و اتریش به رقابت پرداختم و با وجود اینکه همه این حریفان کشتی ساحلی را بصورت تخصصی تمرین کرده بودند و من فقط در سالن های کشتی در حال آمادگی بودم ، با شایستگی به فینال این مسابقات رسیدم که در فینال با وجودیکه ازحریف اتریشی جلو بودم اما در پایان به مقام نایب قهرمانی رسیدم .
حسین زاده که داور بین المللی ورزش راگبی نیز می باشد با بیان اینکه ورزش فارس نیاز به آموزش های بیشتری دارد اظهار داشت : در کشتی ساحلی و راگبی ، پتانسیل های خوبی درفارس وجود دارد و علاقه زیاد من به آموزش ، موجب گردیده این موضوع را به صورت جدی برای جوانان شهرم در نظر بگیرم .
این قهرمان شیرازی با بیان اینکه پس از بازگشت از بازیهای اسپانیا ، تمرینات خود را برای مسابقات جهانی کارگران کرواسی درسال 2020 آغاز کرده است خاطرنشان کرد : حضور در این رقابتها برای من خیلی مهم است زیرا تلاش می کنم درمسابقات قهرمانی کارگری جهان مدال طلای کشتی ساحلی را کسب کنم و همچنین دومین چشم انداز من در ورزش ، حضور در کلاس مدرسی راگبی می باشد که قرار است در سال 1399 در ایران برگزار شود .
امین حسین زاده در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به اینکه انتظار دارم به مانند یک قهرمان جهانی از مدال آوران ورزش های کارگری تقدیر شود خاطرنشان کرد : در حالیکه دکتر رحیمی استاندارفارس دربیانیه ای از ورزشکاران مدال آور کارگری فارس تقدیر و تشکر کرد انتظار داریم سایر مسئولان هم حمایت های مالی و معنوی خوبی از ما داشته باشند ، البته از طرف برخی مسئولین حمایتهایی از قهرمانان کارگری صورت گرفت .
وی در پایان از مربی خود معزالدین آل محمد ، جواندل رئیس هیات ورزشهای کارگری استان ، غلامرضا امیرنژاد و اعضای خانواده اش تشکر و قدردانی کرد .

نظر شما