شناسهٔ خبر: 34273666 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف بوشهر:

۵ وقف جدید در استان بوشهر ثبت شد

بوشهر- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پنج وقف جدید در استان بوشهر ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا اسماعیل پور پیش از ظهر سه شنبه در جلسه آسیب‌شناسی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم استان بوشهر، اظهار داشت: رسالت اداره کل اوقاف و امور خیریه گسترش فرهنگ‌های حسنه و حفاظت از موقوفات و بقا متبرکه است.

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون پنج وقف جدید در استان بوشهر ثبت شده است که از این تعداد دو مورد وقف قرآنی و سه مورد آن منفعتی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با اشاره به برگزاری چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم در استان بوشهر تصریح کرد: از همکاران و داورانی که در برگزاری هر چه بهتر و تخصصی‌تر این دوره از مسابقات تلاش کردند تشکر می‌کنم.

اسماعیل پور در ادامه گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر این مسابقات باید دبیرخانه دائمی ویژه مسابقات اوقاف با حضور داوران پیشکسوت قرآنی، فعالان اساتید شاخص جامعه قرآنی، اتحادیه و مؤسسات پیشتاز قرآنی و رسانه‌های تخصصی حوزه قرآن و عترت تشکیل شود.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی با کمیته‌های فنی، پشتیبانی، اجرایی، تأمینی، فرهنگی و اطلاع‌رسانی برای تخصصی‌تر شدن مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف در سال آینده اهتمام ویژه داشته و با تمامی شرکت کنندگان فعال و برتر در ادارات اوقاف شهرستان‌های بوشهر به‌صورت مستمر نشست‌های آموزشی با تعامل مؤسسات قرآنی و داوران بومی برگزار شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر عنوان کرد: تضمین پویایی فعالیت‌های قرآنی کشور در عرصه ملی و بین‌المللی در گرو عملیاتی کردن نظام‌نامه فعالیت‌های قرآنی در اجرای برنامه‌ها و بهره‌گیری از دکترین تخصصی قرآنی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.‌

نظر شما