شناسهٔ خبر: 34268505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

گام دوم انقلاب متعلق به جوانان است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش توجه به جوانان را یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: جوانان باید با کسب مجموعه‌ای از توانمندی‌ها خود را برای آینده انقلاب آماده کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار «حسین خانزادی» در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری آوای دریا که در مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران قمر بنی هاشم (ع) در شهرستان منجیل برگزار شد، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، گفت: توجه به جوانان و بهره گیری از ظرفیت آنها در گام دوم انقلاب از مهم‌ترین محورهای است که رهبری معظم در این بیانیه به آن تأکید کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: بر اساس این بیانیه جوانان ایران اسلامی باید با تقویت و کسب مجموعه‌ای از بصیرت‌ها، مهارت‌ها و توانایی‌ها خود را برای پذیرش مسئولیت در بخش‌های مختلف در آینده انقلاب آماده کنند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه امید رهبری معظم انقلاب در این بیانیه به توانمندی و ظرفیت و هوشمندی جوانان ایرانی است، تاکید کرد: بر اساس این بیانیه، گام دوم انقلاب به جوانان تعلق دارد که ارزش‌های چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی را که امروز به نهال تنومند تبدیل شده است حفظ و پررنگ‌تر به جلو ببرند.

وی با بیان اینکه تمدن سازی یکی دیگر از محورهایی است که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: فرهنگ، آموزش و ارزش‌ها اساس کار است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه هنر، فرهنگ و تمدن یک جامعه را به دنیا معرفی می‌کند، بیان کرد: تئاتر، فرهنگ و تمدن کشور را به نمایش گذاشته و سبب رشد می‌شود که این موضوع نقش مهمی در گام دوم انقلاب دارد

وی با تأکید بر اینکه امروز در ابتدای راه تمدن سازی ایران اسلامی قرار داریم، افزود: ایران امروز پرقدرت‌تر از گذشته بوده و به آینده نیز امیدواریم.

نظر شما