شناسهٔ خبر: 34268313 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دختران برای دهمین‌بار قهرمان شدند؛

کرمانشاه بر بام ایران

مسابقات لیگ برتر راگبی بانوان با حضور ١٦ تیم در چهار گروه چهار تیمی و با ٢٤ بازی در مرحله مقدماتی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی انجمن راگبی ایران، مسابقات لیگ برتر بانوان در روز یکشنبه با حضور ١٦تیم در چهار گروه چهار تیمی و با ٢٤ بازی در مرحله مقدماتی به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها از گروهA تیم های(تهران راگبی،شریعت نوین خراسان) ،گروهB(داتیس،کرمانشاه)،گروهC(گلستان،آینده سازان داتیس)،گروهD(کرمان،طبس) به ترتیب تیم های اول و دوم گروه شدند و بصورت mwدر گروه های ٤تایی قرار گرفتند، گروهA(تهران راگبی،کرمانشاه،گلستان،طبس) و در گروه B(شریعت نوین خراسان،داتیس آینده سازان،داتیس،کرمان) که پس از انجام ١٢ بازی در این مرحله تیم های اول و دوم گروه بصورت ضربدری برای مشخص شدن رده بندی و فینال باهم رقابت کردند،پس از انجام  این بازیها تیم کرمان و گلستان به ترتیب به مقام پنجم و ششم دست یافتند و تیم های آینده سازان داتیس،طبس در رده هفتم و هشتم قرار گرفتند،در آخرین دیدار مرحله ضربدری  این دوره از مسابقات تیم کرمانشاه موفق شد تا دیگر حریف  خود خراسان را شکست داده و به فینال برسد و همچنین خراسان به دیدار رده بندی بسنده کرد،تیم داتیس در یک بازی حساس موفق شد تا  تهران راگبی را از میان بردارد و به فینال راه یابد.

در پایان این دو دیدار تهران راگبی در بازی رده بندی مغلوب تیم شریعت نوین خراسان شدو به ترتیب به مقام سوم و چهارم دست پیدا کردند. آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر بانوان با قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید و تیم داتیس  عنوان  نایب قهرمانی را از آن خود کردند. تیم کرمانشاه با این قهرمانی دهمین دوره است که موفق شده تا در جایگاه نخست قرار گیرید.

نظر شما