شناسهٔ خبر: 34268210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر ارتباطات و فناوری:

ممانعت از انباشت زباله های حلقه درّه در دستور کار مسئولان ملّی قرار گرفت

آذری جهرمی از اتخاذ تصمیم هایی مرتبط با ممانعت از انباشت زباله ها در حلقه درّه خبر داد و گفت: طی نشست اقتصاد مقاومتی استان البرز با حضور معاون اول رئیس جمهوری این مطلب بررسی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد جواد آذری جهرمی» در دیدار با اصحاب رسانه که صبح امروز (سه شنبه ۱ مرداد) در فرودگاه پیام با همراهی وزیر راه و شهرسازی انجام شد، گفت: اقدامات امنیتی فرودگاه بین المللی پیام با هدف کاربری مسافربری انجام شده است. 

 

وزیر ارتباطات با اشاره به مطالبه مردم البرز برای آغاز از سرگیری پروازهای مسافرتی از کرج به مشهد و کیش، افزود: هفته آینده انتظار پرواز مسافرتی از کرج به مشهد با هدف اجابت درخواست مردم با هدف رونق اقتصادی و رفاه حال مردم محقق می شود.

 

جهرمی با بیان این مهم که در نشست اقتصاد مقاومتی امروز (سه شنبه ۱ مرداد) در سالن شهداری دولت استانداری البرز مسأله ممانعت از انباشت زباله در حلقه دره بررسی می شود، عنوان کرد: انتظار می رود با اقدام عاجلی در این زمینه یکی از مهم ترین مشکلات منطقه فرودگاه پیام مرتفع شود.

 

گفتنی است، حلقه درّه معروف به قبرستان زباله های شهرستان کرج است و زباله هایی که دفن آن مشکل است در این منطقه ریخته می شود؛ منطقه ای که تنها ۱۰ کیلومتر با محل های مسکونی مردم فاصله دارد و امروز یکی از قطب های اقتصادی کشور یعنی فرودگاه پیام قرار دارد. 

 

 

نظر شما