شناسهٔ خبر: 34248782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت‌الاسلام عزیزی مطرح کرد:

شرکت ۴۲۰ نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم در ایلام

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: خروجی فعالیت‌های قرآنی استان، روشندل عزیز سرکار خانم «مریم شفیعی» است که توانسته مقام‌ها و رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی را در مسابقات قرآنی کسب کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام «مرتضی عزیزی» صبح امروز (31 تیر) در مراسم تجلیل از نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در این استان، اظهار کرد: کسانی که قدمی در راستای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی برمی‌دارند ذخیره‌ای بسیار بزرگ برای آخرت خود قرار داده‌اند.

 

وی، بابیان اینکه با همه کمبودها و مشکلات و بضاعتی که این استان دارد اما ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشانی در حوزه فعالیت‌ها و رشته‌های قرآنی وجود دارد، افزود: بااین‌وجود، با بضاعت استان ایلام، خروجی فعالیت‌های قرآنی استان، روشندل عزیز خانم مریم شفیعی است که توانسته مقام‌ها و رتبه‌های برتر کشوری و بین‌المللی را در مسابقات قرآنی کسب کند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، گفت: انتظار داریم که برگزیدگان مسابقات قرآنی مرحله استانی باهمت و تلاش مضاعف در مسابقات مرحله کشور هم حضور و شرکت کنند که پرچم قرآنی استان ایلام در کشور به اهتزاز درآید.

 

حجت‌الاسلام عزیزی، تصریح کرد: در مرحله شهرستانی که در سطح 10 شهرستان استان با حضور 420 نفر در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، اذان، دعاخوانی و حفظ احادیث از 19 تا 27 خرداد برگزار شد که درنهایت 140 نفر شامل 60 نفر برادر و 80 نفر خواهر به مرحله استانی راه یافتند.

 

وی، گفت: مسابقات مرحله استانی نیز طی روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری در دو بخش خواهران و برادران در مرکز استان برگزار شد و بارأی هیئت‌داوران نفرات برتر این دوره از مسابقات مشخص و معرفی شدند که نفرات اول هر رشته برای شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات کشوری به استان قم اعزام خواهند شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، بابیان اینکه مسابقات کشوری دارای دو مرحله است، خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری در دو مرحله مقدماتی در شهر مقدس قم و مرحله پایانی در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما