شناسهٔ خبر: 34246250 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مشکلات 800 واحد تولیدی سمنان بررسی شد

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: مشکلات 800 واحد تولیدی استان سمنان در جلسات اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده است.

صاحب‌خبر -

فرامرز محبوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: بررسی مشکلات تأمین اجتماعی 15 واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان در پانزدهمین جلسه کارشناسی ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان انجام شد.

وی گفت: این جلسه بنا به درخواست واحدهای تولیدی برای طرح مشکلات در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و به‌منظور بررسی مشکلات تأمین اجتماعی برخی از واحدهای تولیدی استان برگزار شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد، پس از بحث و بررسی، مصوبات جلسه جهت طرح در کارگروه اصلی ستاد تسهیل جمع‌بندی شد.

محبوبی اظهار داشت: این 15 واحد تولیدی مربوط به شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار بوده و عمده‌ترین مشکلات مطرح‌شده در جلسه مربوط به بخشودگی جرائم تأمین اجتماعی است.

وی گفت: مشکلات 800 واحد تولیدی استان سمنان در جلسات اصلی کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در جهت رفع موانع موجود، بیش از یک هزار و 800 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده و از این تعداد، 205 مصوبه مربوط به امور تأمین اجتماعی است.

انتهای پیام/74029/م/

نظر شما