شناسهٔ خبر: 34244847 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

مرگ 2 نفر در استخر آب دانشگاه

گروه استان‌ها_اصفهان_ فرمانده انتظامي شهرستان "نجف آباد" از غرق شدن 2 نفر به علت سقوط در استخر آب دانشگاه آزاد این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "محمد حسین باباکلانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر غرق شدن 2 نفر در استخر آب دانشگاه آزاد اسلامی واحد "نجف آباد" بلافاصله ماموران انتظامي براي بررسي موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

اين مقام انتظامي افزود: با حضور ماموران پليس و تيم‌هاي امدادي در محل مورد نظر مشخص شد، 2 مرد 45 و 27 ساله در استخر آب سقوط و غرق شده اند.

وي با اشاره به اینکه یکی از این افراد درحال کارکردن اطراف استخر بوده که داخل آن سقوط می کند و دیگری نیز برای نجات او داخل آب می شود که هر 2 نفر غرق می شوند، بیان داشت: جسد این افراد به بیرون از آب انتقال و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نجف آباد ضمن ابراز تاسف از وقوع اين حادثه تلخ و دردناک توصيه کرد: هنگام کار کردن در اطراف استخرهای آب و سدهای خاکی مراقب باشید و در همه حال نکات ایمنی را رعایت کنید تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیر نباشیم.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما