شناسهٔ خبر: 34238546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکنان ملی حفاری ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته را دریافت نکرده اند

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: بازیکنانم با وجود اینکه هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت نکرده اند اما با غیرت جنگیدند و پیروز میدان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا یعقوب مراقی یکشنبه شب پس از پیروزی پنج بر ۲ تیمش برابر ستارگان ورامین، اظهار داشت: تاکنون ۹ امتیاز کسب کردیم و از عملکرد تیم راضی هستیم، در آینده بازی‌های بسیار سختی داریم که امیدوارم با تمرینات بیشتر بتوانیم نتایج مورد دلخواهمان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: هر ۲ تیم باتجربه بودند و همین موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کرد. ما از فرصت‌هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم در حالی که هفته گذشته برابر اهورا نتوانستیم فرصت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم و شکست خوردیم.

وی افزود: در این فصل از رقابت‌ها ابتدا هدفمان قرار گرفتن در جمع هشت تیم است و بعد با ارزیابی از شرایط، استراتژی تیم را مشخص خواهیم کرد.

مراقی در خصوص تیم ستارگان ورامین نیز گفت: تیم حریف در واقع همان تیم قدیمی منصوری قرچک است و بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای دارد همچنین کاپیتان سابق تیم ملی نیز در این تیم حضور دارد ولی ما با استفاده از فرصت‌هایمان یک نتیجه خیلی خوب کسب کردیم.

وی افزود: از تمام بازیکنان راضی هستیم و در ادامه باتوجه به شرایط مسابقات سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کنیم.

دیدار تیم‌های فوتسال ملی حفاری و ستارگان ورامین در هفتا چهارم لیگ برتر با برتری پنج بر ۲ به سود ملی حفاری به پدیان رسید.

۶۰۶۴

نظر شما