شناسهٔ خبر: 34234110 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تکذیب خبر بازداشت طلبه قصه گوی کهگیلویه ای

آذری‌ نژاد با بیان اینکه سایت‌ ها به استنباط خود احضار را از سوی نهادهای امنیتی تلقی کردند، گفت: نمی‌ دانم بر چه اساسی ادعا دارند سپاه فتح بنده را احضار کرده است!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، خبری مبنی بر احضار مکرر روحانی قصه‌ گوی معروف دهدشت در برخی رسانه‌ های معاند منتشر و ادعا شد این روحانی توسط یکی از نهادهای امنیتی بازداشت شد.

 

«حجت‌الاسلام اسماعیل آذری‌ نژاد» اظهار داشت: این خبر صحت ندارد و تاکنون از سوی نهادی احضار نشدم، در یکی از پست‌ های صفحه رسمی خود درباره وضعیت یک مدرسه روستایی نوشتم، به خاطر این مدرسه مواخذه شدم و اسمی از نهادی آورده نشد.

 

طلبه قصه گوی کهگیلویه ای با بیان اینکه سایت‌ ها به استنباط خود احضار را از سوی نهادهای امنیتی تلقی کردند، اضافه کرد: نمی‌دانم بر چه اساسی ادعا دارند سپاه فتح بنده را احضار کرده است!

 

وی گفت: بنده در استان با همه نهادها سعی دارم تعامل داشته باشم و به دور از حاشیه کار خود را پیش ببرم، با قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه پاسداران چندین فعالیت خوب داشتم و نیروهای این نهاد همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

 

آذری نژاد گفت: آموزش و پرورش یکی از شهرهای استان بنده را مؤاخذه کرد که چرا از مدرسه تصویر گرفته و منتشر کردی و این موضوع ربطی به هیچ کدام از نهادهای امنیتی ندارد.

 

وی در پایان گفت: بیشترین فعالیت‌ها در مدارس صورت گرفته و این مرهون لطف معلم‌ هاست، در عین حال قدردان آموزش و پرورش هستم که در این سال‌ ها همکاری خوبی داشتیم اگر چه فراز و فرودهایی وجود داشته است. 

نظر شما