شناسهٔ خبر: 34232130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۲۴ هزار و ۹۴۷ کانون مساجد در کشور ثبت شده است

بوشهر- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون ۲۴ هزار و ۹۴۷ کانون مساجد در کشور ثبت شده است که بالغ بر ۷۲ هزار و ۸۴۵ برنامه در حوزه اوقات فراغت تابستانه ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حبیب ارزانی ظهر یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تقدیر از برگزاری جلسات مداوم این شورا در استان بوشهر اظهار داشت: همدلی و آرامش بین مسئولین استان بوشهر موجب شده است که این استان در شاخص‌های مختلف فرهنگی در کشور الگو باشد.

وی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت مردم بوشهر ریشه در تاریخ دارد، افزود: در زمان کنونی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ما وضع شده است استان بوشهر می‌تواند با تاسی از پیشینه غنی به پایتخت مقاومت تبدیل شود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان اینکه کانون‌های مساجد در شش عرصه و ۷۱ رشته فعالیت دارند، تصریح کرد: اکنون ۲۴ هزار و ۹۴۷ کانون مساجد در کشور ثبت شده است که بالغ بر ۷۲ هزار و ۸۴۵ برنامه در حوزه اوقات فراغت تابستانه ثبت شده است.

ارزانی به برگزاری اجرای طرح پایتخت فرهنگ و هنر مساجد در کشور خبر داد و گفت: هر سال یک عنوان این عنوان را دریافت می‌کند و این عنوان به استانی تعلق می‌گیرد که فعالیت‌های خوبی در این راستا داشته باشد.

نظر شما