شناسهٔ خبر: 34230815 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

الکامپ ۲۰۱۹ در خدمت زندگی مدرن و هوشمند

30054

تکنولوژی دنیا به سمتی در حرکت است که زندگی بشر را با هوشمندسازی آسان کند و باعث شود از زمان بهترین استفاده‌ صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، الکامپ ۹۸ فرصتی است تا مجموعه‌های فعال در حوزه فناوری آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته و ارتباط خوبی با مشتریانی که خواستار زندگی مدرن هستند، برقرار کنند. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی مجموعه‌های حاضر در الکامپ ۹۸ که محصولاتی هوشمند را ارائه کرده‌اند.

*خرید سیم‌کارت باقیمت مناسب

رضا کاملی، کارشناس فروش بی توسی شرکت ستاره اول در حاشیه نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: این شرکت با دو برند در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

محتوای اصلی تجارت این شرکت فروش سیم‌کارت است و در تلاش است با حذف واسطه، سیم‌کارت را با قیمت مناسبی به مشتریان ارائه کند.

این شرکت با حضور در نمایشگاه در زمینه خدمات خود اطلاع‌رسانی می‌کند تا مصرف‌ کننده نهایی با این مجموعه آشنا شود. در واقع این شرکت با هدف یافتن مصرف‌کننده نهایی در الکامپ حضور پیدا کرده است.

این شرکت در ۴ سال اخیر توانسته سهم زیادی از بازار نهایی را به خود اختصاص بدهد. مصرف‌ کننده می‌تواند با مراجعه به سایت این مجموعه سیم‌کارت‌های رند صفر را در مزایده‌ها خریداری کند.

از سویی دیگر سیم‌کارت‌های خریداری‌ شده به‌صورت رایگان برای مشتریان ارسال می‌شود.

*پادویش تنها آنتی‌ویروس ایرانی

حسینی مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری امن پرداز در حاشیه این نمایشگاه با اشاره به خدمات این مجموعه اظهار کرد: امن پرداز شرکتی دانش‌بنیان است که فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز و از سال ۱۳۸۷ روی محصول آنتی‌ویروس ایرانی پادویش فعالیت دارد.

این آنتی‌ویروس امروز تنها آنتی‌ویروس ایرانی است که تولید می‌شود و به نوعی رقیب محصولات خارجی محسوب می‌شود. بسیاری از شرکت‌های ایرانی از این محصول استفاده می‌کنند. این شرکت به‌تازگی موفق به صادرات این محصول شده است.

این شرکت برای حضور در الکامپ ۹۸ دو برنامه مختلف در نظر داشته است که یکی از آنها تکمیل برخی ویژگی‌هایی است که از نظر رقابتی در محصولات خارجی آنتی‌ویروس‌ها، عرضه‌ شده بود و در نتیجه انتظار می‌رفت پادویش هم این ویژگی‌ها را به همراه داشته باشد. همچنین ارائه نسخه پرنتال کنترل برای گوشی‌های آندروید که با نام پادویش خانواده شناخته می‌شود از دیگر برنامه‌ها برای این دوره از نمایشگاه الکامپ است.

*تولید محصولاتی مبتنی بر هوش مصنوعی

موسی ماموری، مدیر مالی و اداری شرکت عامر اندیش هوشمند در حاشیه الکامپ ۹۸ بیان کرد: این شرکت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی را تولید می‌کند.

این شرکت از زمان فعالیت خود (۲ سال اخیر) تمام محصولات خود را دانش‌بنیان کرده است. عامر اندیش هوشمند بیشتر روی تکنولوژی‌های روز دنیا فعالیت دارد تا بتواند انتقال تکنولوژی از کشورهای پیشرفته را انجام دهد.

محصولات ارائه‌ شده در این نمایشگاه ۴ سرویس تبدیل گفتار به متن، تبدیل متن به گفتار، دستیار هوشمند و نرم‌افزار فهم هوشمند تصویر و ویدیو است.

در میان محصولات این شرکت از محصول تبدیل گفتار به متن استقبال خوبی صورت گرفته است. در ۲ سال اخیر این مجموعه پیشرفت خوبی در زمینه تکنولوژی‌ها داشته است. این شرکت تا سال آینده از اپراتور هوشمند خود رونمایی خواهد کرد.

جدیدترین محصول این مجموعه هوش تل است که با این محصول در کال سنترها به جای نیروی انسانی می‌توان از ربات استفاده کرد. البته این به معنای کنار گذاشتن نیروی انسانی نیست.

*منزلتان را هوشمند کنترل کنید

محمد غضنفری مدیرعامل استارتاپ هیناوا با اشاره به قابلیت‌های این مجموعه اظهارکرد: این مجموعه در بحث خانه‌های هوشمند فعالیت دارد.

این مجموعه تولید کننده تجهیزات و اپلیکشین و سِرور خانه هوشمند است. خانه هوشمند بدین معنا است که افراد بتوانند با تلفن همراه خود خانه خود را کنترل کنند.

برند هیناوا ابتدای سال ۹۵ به ثبت رسیده است. نزدیک به ۲ سال است محصولات این شرکت در بازار فروخته می‌شود. این مجموعه برای اولین بار است که در الکامپ ۹۸ حضور پیدا کرده است تا افراد بیشتر با آن آشنا شود.

استارتاپ هیناوا، ویس فارسی برای منزل در الکامپ رونمایی کرده است. همچنین معرفی کلیدها و پریزهای جدید از محصولاتی است که در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

نظر شما