شناسهٔ خبر: 34230530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:

رفع مشکل مددجویان با بکارگیری آنان در صنایع و کارگاه های مختلف

موسی نژاد گفت: با بگار گیری مددجویان در صنایع و کارگاه های مختلف می توان به رفع مشکل اقتصادی آنان کمک کرد.

صاحب‌خبر -

«قنبر موسی نژاد»، با اشاره به اهمیت بکارگیری مددجویان کمیته امداد در مشاغل صنعتی و کارگاهی امری ضروری است و سبب رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی این عزیزان می شودف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مدیران، کارآفرینان، اصناف و خیران با  کمک، مساعدت  و به کارگیری مددجویان  تحت حمایت این نهاد در کارهای خود می‌توانند گام مؤثری در مرتفع سازی مشکلات آن ها بردارند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اینکه تعداد 1493  نفر از کارگران صنایع استان از حامیان طرح اکرام و محسنین هستند، افزود: در ماه مبارک رمضان 875 کودک توسط سه  نفر از صنعتگران و معدنکاران استان تحت حمایت قرار گرفتند.

 

وی همچنین به  واریز ماهیانه 40 میلیون تومان توسط یکی از صنعتگران شهرستان اراک اشاره کرد و ادامه داد: جذب 120 کودک توسط مدیر یکی از  صنایع به سبب افتتاح فاز جدید فعالیت، ساخت پنج واحد مسکونی برای ایتام و محسنین توسط صنعتگر نیکوکار دلیجانی، مشارکت در برنامه سفر به مشهد مقدس برای  ایتام و محسنین توسط یکی از صنعت گران به مبلغ 30 میلیون تومان، مشارکت در جشن نیکوکاری توسط 3 شرکت با اعتبار 138 میلیون تومان، پرداخت کمک هزینه جهیزیه برای ایتام و محسنین به مبلغ 260 میلیون تومان و کمک های بی نظیر نقدی و غیر نقدی در موضوع سیل با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان از کمک های صنعتگران بوده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر 2050 فرزند یتیم و 4500 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: کمک‌های  مادی و معنوی خیران در کمک به این فرزندان و ارتقای سطح زندگی آنها در تمامی بخش‌ها مؤثر است.

 

موسی نژاد با بیان اینکه تقویت فرهنگ نوع دوستی، احسان و اکرام در جامعه امری ضروری است، ادامه داد: باید همه در این راستا تلاش کرده و برای کمک به نیازمندان بشتابند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی مشارکت در کار خیر را راهی برای کاهش فقر از جامعه و توانمند سازی مددجویان تحت حمایت دانست و بیان کرد: رسالت اصلی کمیته امداد به عنوان یک نهاد مردمی است کاهش فقر در جامعه و کمک به نیازمندان است که در این راستا همدلی و مشارکت مردمی می تواند بسیار موثر و گره گشا باشند.

نظر شما